Evaluation:
Published: 03.10.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Practice Reports 'Prakses atskaite tūrisma aģentūrā "Flamingo Tour"', 1.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite tūrisma aģentūrā "Flamingo Tour"', 2.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite tūrisma aģentūrā "Flamingo Tour"', 3.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite tūrisma aģentūrā "Flamingo Tour"', 4.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite tūrisma aģentūrā "Flamingo Tour"', 5.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite tūrisma aģentūrā "Flamingo Tour"', 6.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite tūrisma aģentūrā "Flamingo Tour"', 7.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite tūrisma aģentūrā "Flamingo Tour"', 8.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite tūrisma aģentūrā "Flamingo Tour"', 9.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite tūrisma aģentūrā "Flamingo Tour"', 10.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite tūrisma aģentūrā "Flamingo Tour"', 11.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite tūrisma aģentūrā "Flamingo Tour"', 12.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite tūrisma aģentūrā "Flamingo Tour"', 13.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmuma vispārējais raksturojums   
1.1.  Uzņēmuma darbības virziens   
1.2.  Uzņēmuma produktu un pakalpojumu raksturojums   
2.  Uzņēmuma darbības un finanšu analīze   
3.  Uzņēmuma menedžmenta raksturojums   
4.  Uzņēmuma personāla raksturojums un analīze   
3.1.  Atsevišķo struktūrvienību darbinieku darba uzdevumi   
5.  Uzņēmuma pārdošanas kanāli   
5.1.  Tehniskais nodrošinājums   
5.2.  Klientam pieejamā uzņēmuma dokumentācija   
5.3.  Uzņēmuma tēls   
6.  Mani uzdevumi   
7.  Uzņēmuma iekšējās vides analīze   
Extract

Priekšlikumi

Ņēmot vērā uzņēmuma darbības pozitīvos un negatīvos aspektus, es varu secināt, ka:
• Uzņēmumam ir jāturpinā attīstīt piedāvāto pakalpojumu klāstu, kā arī meģināt to palielināt nākotnē, sekojot līdzī aktuālākām tūrisma tendencēm;
• Uzņēmumam atpazīstamībai vajag attīstīt reklāmu internetā un izstrādāt uzņēmuma interneta mājas lapu;
• Jāpiedalās starptautiskajās tūrisma izstādēs un gadatirgos;
• Uzņēmumam ir jāiestājās ALTA un Starptautiskājā Gaisa Transporta Asociācijā;
Uzņēmumam ir jāiegādājās jaunākas tehnoloģijas, un jāpielieto tās klientu apkalpošanā, kā piemēram: Amadeus All Fares - iespēja vienā ekrānā, kalendāra skatā, redzēt tradicionālo un zemo izmaksu aviokompāniju piedāvājumu +/-1 dienas intervālā;
Amadeus Check My Trip mobilā versija ļauj i-Phone, Blackberry vai Facebook lietotājiem piekļūt ceļojuma detaļām savā viedtālrunī jebkurā vietā un jebkurā laikā, vai dalīties ar šo informāciju Facebook, ja rodas tāda vajadzība;
Amadeus Travel Tainment Travel Office dod iespēju ceļojumu konsultantam Latvijā piekļūt vairāk nekā 10 miljoniem ceļojumu piedāvājumu visā pasaulē;
Travel Tainment Vision Desk – planšetveida ekrāns, uz kura klients ar pieskārieniem var izvēlēties reģionu, pievilkt tuvāk līdz konkrētam galamērķim, vēl tuvāk līdz pludmalei, tad viesnīcām šajā pludmalē.

Atlants