Evaluation:
Published: 07.02.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
  • Business Plans 'Ārējās vides analīze', 1.
  • Business Plans 'Ārējās vides analīze', 2.
  • Business Plans 'Ārējās vides analīze', 3.
  • Business Plans 'Ārējās vides analīze', 4.
  • Business Plans 'Ārējās vides analīze', 5.
  • Business Plans 'Ārējās vides analīze', 6.
  • Business Plans 'Ārējās vides analīze', 7.
  • Business Plans 'Ārējās vides analīze', 8.
  • Business Plans 'Ārējās vides analīze', 9.
  • Business Plans 'Ārējās vides analīze', 10.
  • Business Plans 'Ārējās vides analīze', 11.
  • Business Plans 'Ārējās vides analīze', 12.
  • Business Plans 'Ārējās vides analīze', 13.
  • Business Plans 'Ārējās vides analīze', 14.
  • Business Plans 'Ārējās vides analīze', 15.
  • Business Plans 'Ārējās vides analīze', 16.
  • Business Plans 'Ārējās vides analīze', 17.
  • Business Plans 'Ārējās vides analīze', 18.
  • Business Plans 'Ārējās vides analīze', 19.
  • Business Plans 'Ārējās vides analīze', 20.
  • Business Plans 'Ārējās vides analīze', 21.
  • Business Plans 'Ārējās vides analīze', 22.
  • Business Plans 'Ārējās vides analīze', 23.
  • Business Plans 'Ārējās vides analīze', 24.
  • Business Plans 'Ārējās vides analīze', 25.
  • Business Plans 'Ārējās vides analīze', 26.
  • Business Plans 'Ārējās vides analīze', 27.
  • Business Plans 'Ārējās vides analīze', 28.
  • Business Plans 'Ārējās vides analīze', 29.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Ievads    4
1.  Ārējās vides būtība un faktori    5
1.1.  SIA”Nellija” darbību tieši ietekmējošā ārējā vide    8
1.2.  SIA”Nellija” darbību netieši ietekmējošā ārējā vide    16
2.  Pētījums klientu vēlmju izzināšanai    24
  Secinājumi un priekšlikumi    26
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    27
  Pielikums    28
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
1. Secinājums:
Smiltene atrodas ģeogrāfiski izdevīgā vietā, ko nosaka daudzu svarīgu autoceļu krustpunkts, nelielais attālums līdz Rīgai, Valmierai un Cēsīm. Tas ir veicinājis arī uzņēmējdarbības attīstību.
Priekšlikums:
Vēl viens salons Smiltenē atvieglos dzīvi tiem, kas atbrauks uz Smilteni ciemos un vēlēsies apmeklēt piemēram – solāriju.
2. Secinājums:
Veicot iedzīvotāju uzskaites pētījumu var secināt ka Smiltenē un tās apkārtnē dzīvo aptuveni 43 000 potenciālo klientu.
Priekšlikums:
Izveidot jauno uzņēmumu tā, lai varētu piesaistīt vismaz 20% no potenciālajiem klientiem.
3. Secinājums:
Veicot provizorisko aptauju SIA „NELLIJA” tirgus daļa pēc potenciālā apgrozījuma varētu būt 20%.
Priekšlikums:
Ar mārketinga aktivitātēm un teicamu apkalpošanas līmeni un teicamu apkalpošanas līmeni palielināt savu tirgus daļu līdz 30%.
4. Secinājums:
Pastāv teorētiska un arī praktiska iespēja noslēgt līgumus ar uzņēmējiem par skaistumkopšanas pakalpojumu sniegšanu to darbiniekiem.
Priekšlikums:
Izveidot pretimnākošu un vilinošu piedāvājumu uzņēmumu vadītājiem.
5. Secinājums:
Veicot SIA „NELLIJA” ārējās vides analīzi tika noskaidrots, ka apkārtnē eksistē daudzas izklaides nozares, kuras ir netiešie konkurenti skaistumkopšanas saloniem.
Priekšlikums:
Ar reklāmas palīdzību aicināt iedzīvotājus rūpēties par savu izskatu un veselību.
6. Secinājums:
Konkurentspējīgos salonos nav pietiekams produktu, pakalpojumu klāsts.
Priekšlikums:
SIA „NELLIJA” izstrādās iepriekš veiktu aptauju ar ko vēl varētu paplašināt produktu, pakalpojumu klāstu.

Author's comment
Atlants