Author:
Evaluation:
Published: 16.03.2007.
Language: Latvian
Level: Elementary school
Literature: 4 units
References: Not used
  • Research Papers 'Projekts - mana nākotnes profesija - jurists', 1.
  • Research Papers 'Projekts - mana nākotnes profesija - jurists', 2.
  • Research Papers 'Projekts - mana nākotnes profesija - jurists', 3.
  • Research Papers 'Projekts - mana nākotnes profesija - jurists', 4.
  • Research Papers 'Projekts - mana nākotnes profesija - jurists', 5.
  • Research Papers 'Projekts - mana nākotnes profesija - jurists', 6.
  • Research Papers 'Projekts - mana nākotnes profesija - jurists', 7.
  • Research Papers 'Projekts - mana nākotnes profesija - jurists', 8.
  • Research Papers 'Projekts - mana nākotnes profesija - jurists', 9.
  • Research Papers 'Projekts - mana nākotnes profesija - jurists', 10.
  • Research Papers 'Projekts - mana nākotnes profesija - jurists', 11.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Testu rezultāti    3
  Apraksts    4
  Pienākumi un uzdevumi    5
  Prasmes    6
  Apmācība, profesijas iegūšanas iespējas Latvijā    7
  Intervija    9
  Secinājumi    10
  Izmantotā literatūra    11
Extract

1. Secinot pēc visām projekta laikā pildītajām anketām un testiem, mans apkārtējās pasaules uztveres tips ir:
Vizuālais tips – Plaši žesti. Augsta balss modulācija. Elpošana virspusēja. Sasprindzināts kakls, krūtis, vēders. Gaiša bāla ādas krāsa. Ātri steidzīgi runā. Visbiežāk lieto vārdus: skaties, skaidra bilde, spīdoša ideja, mirdzēt, miglains, cauri spīd, paskatīsimies no sākuma.
2. Otrajā testā tika noskaidroti profesiju tipi, kas man atbilst:
Cilvēks-cilvēks – visas profesijas, kas saistās ar cilvēku apkalpošanu, saskarsmi.
Cilvēks-mākslinieka tips – visas radošās profesijas.
3. Nākamais bija daudzveidīgo spēju tests, kurā tika noskaidroti mani spēju veidi, atbilstīgi H. Gārdnera teorijai. Visvairāk punktu bija vizuālajam un telpiskajam spēju veidam. Otrao vietu dalīja 3 veidi: kinetisko, intrapersonālo, vizuāloun telpisko spējui veidi.

4. Certurtais bija pašnovērtējuma tests, kur es ieguvu vidējo līmeni, kas nozīmē, ka dažreiz es jūtos neveikli atiecībā ar citiem cilvēkiem, bez pamatojuma, pienācīgi nenovērtēju savas spējas.

5. Bija interešu un spēju tests, kurā man atbilda darbs ar cilvēkiem, vai precīzs darbs.…

Author's comment
Atlants