Author:
Evaluation:
Published: 16.03.2022.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
2016 - 2020 years
2021 - 2025 years
  • Research Papers 'CRM (Customer Relation Management - Klientu attiecību vadība) pielietojums un ne', 1.
  • Research Papers 'CRM (Customer Relation Management - Klientu attiecību vadība) pielietojums un ne', 2.
  • Research Papers 'CRM (Customer Relation Management - Klientu attiecību vadība) pielietojums un ne', 3.
  • Research Papers 'CRM (Customer Relation Management - Klientu attiecību vadība) pielietojums un ne', 4.
  • Research Papers 'CRM (Customer Relation Management - Klientu attiecību vadība) pielietojums un ne', 5.
  • Research Papers 'CRM (Customer Relation Management - Klientu attiecību vadība) pielietojums un ne', 6.
  • Research Papers 'CRM (Customer Relation Management - Klientu attiecību vadība) pielietojums un ne', 7.
  • Research Papers 'CRM (Customer Relation Management - Klientu attiecību vadība) pielietojums un ne', 8.
  • Research Papers 'CRM (Customer Relation Management - Klientu attiecību vadība) pielietojums un ne', 9.
  • Research Papers 'CRM (Customer Relation Management - Klientu attiecību vadība) pielietojums un ne', 10.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  CRM SISTĒMA UN TĀS PIELIETOJUMS    4
2.  CRM SISTĒMAS APSKATS MEDIJU TELPĀ    5
3.  CRM PIELIETOJUMS UN NEPIECIEŠAMĪBA MAZUMTIRDZNIECĪBAS UZŅĒMUMIEM LATVIJĀ    6
  SECINĀJUMI    9
Extract

SECINĀJUMI
1. CRM sistēmas lietojums spēj risināt vairākas funkcijas vienuviet, kura rezultātā uzņēmums var ietaupīt naudas līdzekļus palielinot darba kvalitāti.
2. CRM sistēmas iekļaušana darba kvalitātes uzlabošanai var sekmēt un prognozēt tālāku uzņēmuma darbību, jo glabā sevī dažādus datus, kurus pēcāk iespējams izmantot statistikas veikšanai.
3. Liela nozīme CRM sistēmas izmantošanā un labumu gūšanā ir tās pilnvērtīga izmantošana.
4. Pēc 2018. gada pētījumiem Latvijas uzņēmumu vidē 57% uzņēmumu neizmanto nekādu CRM sistēmu, bet to vidū joprojām tiek izmantota Excel uzskaites sistēma, kā darījumu uzskaites sistēma un tie ir veseli 18,47%.
5. Centrālās statistikas pārvaldes dati liecina, ka mazumtirdzniecības uzņēmumu sektorā informācijas iegūšana un uzglabāšana sekmē CRM pielietojuma attīstību, jo procentuāliem rādītājiem ir tendence pieaugt.
6. 2021. gada pētījumi par maksas mākoņpakalojumu izmantošanu uzņēmumos liecina, ka CRM lietotājprogrammu izmantošana Latvijā attīstās salīdzinoši lēni, tas skaidrojams ar sistēmas plašajām iespējām apvienot dažādus datus, līdz ar to izmaksā vairāk nekā parastās programmas un rīki, kas pieejamas par zemākām izmaksām.

Atlants