-
TOP 3 Latvijas zīmolu stratēģiju un attīstības iespēju analīze
| Nr. | Chapter | Page. |
| Satura rādītājs | 2 | |
| Ievads | 3 | |
| AirBaltic | 4 | |
| Vadošā aviokompānija Baltijā | 4 | |
| Stratēģija | 4 | |
| AirBaltic vīzija | 4 | |
| Uzņēmuma attīstības iespējas | 4 | |
| Tirgus paplašināšana un galamērķu tīkla attīstība | 4 | |
| Ilgtspējīgas aviācijas iniciatīvas | 5 | |
| Digitālā transformācija un klientu pieredzes uzlabošana | 5 | |
| Mārketinga un zīmola stiprināšana | 5 | |
| Nepieciešamie resursi attīstības ideju realizēšanai | 5 | |
| Latvijas Balzāms | 6 | |
| Stratēģiskie virzieni | 6 | |
| Misija, vīzija, vērtības | 6 | |
| Uzņēmuma attīstības iespējas | 7 | |
| Eksporta paplašināšana un starptautiskās klātbūtnes stiprināšana | 7 | |
| Ilgtspējas un ražošanas efektivitātes iniciatīvas | 7 | |
| Mārketinga un zīmola veidošana | 7 | |
| Nepieciešamie resursi attīstības ideju realizēšanai | 7 | |
| Madara Cosmetics | 8 | |
| Dabiskā kosmētika un ilgtspējība | 8 | |
| Stratēģiskie virzieni | 8 | |
| Uzņēmuma attīstības iespējas | 8 | |
| Starptautiskā paplašināšanās | 8 | |
| Produktu klāsta paplašināšana un inovācijas. | 8 | |
| Mārketinga un zīmola attīstība | 9 | |
| Nepieciešamie resursi attīstības ideju realizēšanai | 9 | |
| Secinājumi | 10 |
Latvijā, tāpat kā citur pasaulē ir daudz atpazīstamu un populāru zīmolu, kas reprezentē valsts tirgu. Vieni no Latvijas TOP zīmoliem ir Baltijā vadošā aviokompānija - AirBaltic, tradicionālo alkoholisko dzērienu ražotājs - Latvijas Balzams un dabiskās kosmētikas ražotājs - Madara Cosmetics. Šie uzņēmumi darbojās dažādās nozarēs, bet ir vieni no nozīmīgākajiem tajās. Uzņēmumi izceļas starp citiem ar savām inovāciju un ilgtspējības pieejām..
AirBaltic ir nacionālais aviokompānija, kas ne tikai nodrošina regulārus lidojumus, bet arī kalpo kā Latvijas vārds pasaulē, veicinot tūrisma attīstību un ekonomisko izaugsmi. Latvijas Balzāms ir pazīstams ar savu izcilību alkoholisko dzērienu ražošanā, piedāvājot unikālas receptes un augstas kvalitātes produktus, kas ir nostiprinājuši Latvijas vārdu starptautiskajā dzērienu tirgū. Madara Cosmetics ir vadošais kosmētikas ražotājs, kas specializējas dabiskos un organiskos produktos, apvienojot modernās tehnoloģijas ar ilgtspējīgu attīstību.
…









