Author:
Evaluation:
Published: 10.01.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
  • Essays 'Organizāciju vadīšana jaunā ekonomikas laikā', 1.
  • Essays 'Organizāciju vadīšana jaunā ekonomikas laikā', 2.
  • Essays 'Organizāciju vadīšana jaunā ekonomikas laikā', 3.
  • Essays 'Organizāciju vadīšana jaunā ekonomikas laikā', 4.
  • Essays 'Organizāciju vadīšana jaunā ekonomikas laikā', 5.
  • Essays 'Organizāciju vadīšana jaunā ekonomikas laikā', 6.
  • Essays 'Organizāciju vadīšana jaunā ekonomikas laikā', 7.
  • Essays 'Organizāciju vadīšana jaunā ekonomikas laikā', 8.
  • Essays 'Organizāciju vadīšana jaunā ekonomikas laikā', 9.
  • Essays 'Organizāciju vadīšana jaunā ekonomikas laikā', 10.
Extract

Secinājumi
1. Ir parādījušās vairākas jaunas ievērības cienīgas menedžmenta pieejas: globālā pieeja, saistošā pieeja.
2. Uzņēmuma darbība būtu elastīga, ir patstāvīgi jāveicina cilvēku mācīšanās visos uzņēmuma līmeņos un struktūrvienībās.
3. Hierarhiskās piramīdas apgriešana otrādi visu domāšanā, līdz ar to atbilstoši mainoties rīcībai, ir iedarbīgs organizēšanas paņēmiens, jo klients tiek novietots piramīdas augšpusē.
4. Mainīgajā elektroniskās komercijas pasaulē uzņēmumam pēc savas būtības jābūt mainīgam, jāspēj mainīt struktūra un forma nekavējoties, lai pielāgotos jaunai ekonomiskajai situācijai.
5. Jaunajā tīkla ekonomikā uzņēmumi neprofila darbu uztic apakšuzņēmējiem.
6. ”Vērtība mūža garumā” - jaunā mārketinga ideja koncentrējas nevis uz to, lai iegūtu daļu tirgus, bet gan uz to, lai iegūtu daļu klientu.

Author's comment
Atlants