Author:
Evaluation:
Published: 09.01.2020.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 6 units
References: Not used
  • Research Papers 'Konflikta risināšanas metodes', 1.
  • Research Papers 'Konflikta risināšanas metodes', 2.
  • Research Papers 'Konflikta risināšanas metodes', 3.
  • Research Papers 'Konflikta risināšanas metodes', 4.
  • Research Papers 'Konflikta risināšanas metodes', 5.
  • Research Papers 'Konflikta risināšanas metodes', 6.
  • Research Papers 'Konflikta risināšanas metodes', 7.
  • Research Papers 'Konflikta risināšanas metodes', 8.
  • Research Papers 'Konflikta risināšanas metodes', 9.
  • Research Papers 'Konflikta risināšanas metodes', 10.
  • Research Papers 'Konflikta risināšanas metodes', 11.
  • Research Papers 'Konflikta risināšanas metodes', 12.
  • Research Papers 'Konflikta risināšanas metodes', 13.
  • Research Papers 'Konflikta risināšanas metodes', 14.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Kas ir konflikts?    4
  Konflikta pozitīvās puses    4
  Konflikta negatīvās puses    4
  Kā pazīt konfliktu?    4
  Konfliktu rašanās cēloņi    5
  Konfliktu veidi    5
  Konfliktu tipi    6
  Konflikta stadijas    6
  Konflikta norises veidi    7
  Konfliktu risināšanas veidi    7
  Konfliktieradumi    8
  Konfliktu risināšanas pamatnosacījumi    9
  “4 soļu metode” starppersonu konfliktu risināšanā    10
  Spēki, kas stimulē cilvēkus risināt konfliktus    10
  Secinājumi    11
  Literatūras saraksts    12
Extract

Secinājumi
Izpētot konfliktu cēloņus, veidus, tipus, stadijas, norises veidus, pozitīvās un negatīvās puses un to risināšanu, var secināt, ka konflikti ir ļoti dažādi, tie var būt indivīda iekšējie konflikti, tie var būt vairāku personu ārējie konflikti, tie var tikt ātri atrisināti, lēni atrisināti, kā arī tie var būt vispār neatrisināti.
Risināt konfliktus katrs cilvēks savā dzīves laikā ir iemācījies pēc saviem ieradumiem. Cilvēks var neieklausīties nevienā un iet uz savu uzvaru, viņš var ieklausīties citos un iet uz kopīgu kompromisu, viņš var pilnībā novērsties un aiziet no konflikta, to neatrisinot, kā arī konfliktu var atrisināt sadarbojoties vai izrunājot radušos situāciju/problēmu.
Starppersonu konfliktu risinājumiem ir nepieciešami vien 4 soļi – vienošanās par noteikumiem, kā notiks sarunas, vietas un laika apstākļu radīšana komunikācijai, sarunas gaita, viedokļi, labāko variantu izvēle, un beigās vienošanās par to, kas un kā notiks turpmāk. Izmantojot šos 4 vienkāršos soļus, ir arī nepieciešams ievērot konfliktu risināšanas pamatnosacījumus, lai konflikti tiktu atrisināti un tās gaitā nebūtu smagas sadursmes.

Atlants