Author:
Evaluation:
Published: 03.09.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Practice Reports 'Prakses atskaite programmā "Uzņēmējdarbības vadība”', 1.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite programmā "Uzņēmējdarbības vadība”', 2.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite programmā "Uzņēmējdarbības vadība”', 3.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite programmā "Uzņēmējdarbības vadība”', 4.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite programmā "Uzņēmējdarbības vadība”', 5.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite programmā "Uzņēmējdarbības vadība”', 6.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite programmā "Uzņēmējdarbības vadība”', 7.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite programmā "Uzņēmējdarbības vadība”', 8.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite programmā "Uzņēmējdarbības vadība”', 9.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite programmā "Uzņēmējdarbības vadība”', 10.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite programmā "Uzņēmējdarbības vadība”', 11.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite programmā "Uzņēmējdarbības vadība”', 12.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite programmā "Uzņēmējdarbības vadība”', 13.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite programmā "Uzņēmējdarbības vadība”', 14.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite programmā "Uzņēmējdarbības vadība”', 15.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite programmā "Uzņēmējdarbības vadība”', 16.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite programmā "Uzņēmējdarbības vadība”', 17.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite programmā "Uzņēmējdarbības vadība”', 18.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite programmā "Uzņēmējdarbības vadība”', 19.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite programmā "Uzņēmējdarbības vadība”', 20.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite programmā "Uzņēmējdarbības vadība”', 21.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite programmā "Uzņēmējdarbības vadība”', 22.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite programmā "Uzņēmējdarbības vadība”', 23.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite programmā "Uzņēmējdarbības vadība”', 24.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite programmā "Uzņēmējdarbības vadība”', 25.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite programmā "Uzņēmējdarbības vadība”', 26.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite programmā "Uzņēmējdarbības vadība”', 27.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite programmā "Uzņēmējdarbības vadība”', 28.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite programmā "Uzņēmējdarbības vadība”', 29.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite programmā "Uzņēmējdarbības vadība”', 30.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite programmā "Uzņēmējdarbības vadība”', 31.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite programmā "Uzņēmējdarbības vadība”', 32.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite programmā "Uzņēmējdarbības vadība”', 33.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite programmā "Uzņēmējdarbības vadība”', 34.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite programmā "Uzņēmējdarbības vadība”', 35.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite programmā "Uzņēmējdarbības vadība”', 36.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite programmā "Uzņēmējdarbības vadība”', 37.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite programmā "Uzņēmējdarbības vadība”', 38.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite programmā "Uzņēmējdarbības vadība”', 39.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  Uzņēmuma raksturojums    5
3.  Stratēģiskā plānošana    7
3.1.  Produkta un tirgus stratēģija    7
3.2.  Mārketinga stratēģija    10
3.3.  Konkurences stratēģija    10
3.4.  Pārvaldes stratēģija    11
3.5.  Finanšu plūsmas stratēģija    12
4.  Personāla vadības procesi uzņēmumā    14
4.1.  Struktūra    14
4.2.  Personāla vadības procesa raksturojums    19
4.3.  Personāla vadības vērtējums    23
5.  Pakalpojuma sniegšanas darba organizācija    25
5.1.  Vadības informatīvās sistēmas uzņēmumā    25
5.2.  Kvalitātes vadības sistēma uzņēmumā    26
5.3.  Darba organizācijas pamatprincipi uzņēmumā    26
5.4.  Loģistikas pamatprincipi uzņēmumā un tās efektivitāte    27
6.  Mārketinga audits    28
6.1.  Netieši ietekmējošie faktori    28
6.2.  Tieši ietekmējošie faktori    30
6.3.  Mārketingu mērķu un stratēģiju audits    31
6.4.  Mārketinga vadības novērtējums    32
6.5.  Mārketinga sistēmu audits    32
6.6.  Mārketinga budžeta audits    33
6.7.  Mārketinga pētījumu rezultātu un to izmantošanas audits    34
7.  Komercdarbības likumdošana un tās ievērošanas pamatprincipi    35
Extract

Mēs dzīvojam pārmaiņu laikmetā. Tirgū parādās agrāk nezināmi uzņēmumi, savukārt citas labi zināmas organizācijas pazūd vienkārši tāpēc, ka tās pieļauj kļūdas un laikā nereaģē uz ārējās un iekšējās vides izmaiņām.
Katrs uzņēmums ir organizācija, dažādu struktūrvienību, personību un kultūru kopums, kas darbojas strauji mainīgs tirgus apstākļos. Dinamiska ārējā vide, kurā ir daudz tehnoloģisku, finansiālu un politisku faktoru, patstāvīgi iedarbojas uz uzņēmumu, koriģējot tā darbību. Ņemot vērā iekšējo un ārējo apstākļu ietekmi, uzņēmuma vadīšanas uzdevums ir panākt tās rīcībā esošo resursu un iespēju atbilstību situācijai tirgū. Biznesa mārketinga analīze un uzņēmuma resursu plānošanas un vadības sistēma ir jebkura uzņēmuma sekmīgas darbības pamatā.
Pareizi veikta mārketinga analīze vēl negarantē pozitīvus rezultātus, ja uzņēmuma rīcībā nav racionālas un efektīvas menedžmenta sistēmas, kas ir jebkura ražošanas (pakalpojumu sniegšanas) uzņēmuma darbības pamatā.
Bez skaidri izteiktas stratēģijas, esošā biznesa analīzes un noregulētas menedžmenta sistēmas uzņēmums var izdzīvot neilgu laiku, pateicoties laimīgām nejaušībām. Menedžmenta sistēmas darbības rezultāti ir atkarīgi no pareizas uzņēmuma stratēģijas izvēles. Ja uzņēmuma vadīšanai un plānošanai nav skaidru, saskaņotu un sasniedzamu mērķu, tā nedos gaidītos rezultātus. Neesot efektīvai un racionālai plānošanas un vadīšanas sistēmai, neviens uzņēmums nespēs iegūt un noturēt līderpozīcijas tirgū, jo tas neizbēgami zaudēs sacensībā par ātrāku piegādes laiku, kvalitāti, cenu utt. ar citiem, līdzīga rakstura darbības uzņēmumiem. Tādēļ mārketinga analīzes un menedžmenta principu zināšana palīdz efektīvāk strādāt ne vien vadītājam, bet arī ļauj apzināt visas organizācijas darbības principus. Rezultāts ir uzņēmuma izšķirošo stipro pušu, to racionālas izmantošanas iespēju, kā arī vājo pušu un to stiprināšanas ceļu izpratne.
Katrs uzņēmums realizē savu stratēģiju, mācoties ar saviem konkurentiem, apkalpojot savus klientus un reaģējot uz izmaiņām, kas varētu ietekmēt uzņēmuma eksistenci un darbību. Prakses atskaitē aplūkoju būtiskākos vadības procesus uzņēmumā SIA ”XXX". Prakses laikā pievērsu uzmanību tiem pētāmajiem procesiem, kurus nepieciešams atspoguļot prakses atskaitē, paralēli papildus padziļinot savas teorētiskās zināšanas par šiem procesiem, izmantojot dažādus literatūras avotus. Ikdienā analizējot uzņēmuma procesus, esmu guvusi praktiskās zināšanas par uzņēmuma vadību.…

Author's comment
Atlants