2. Orientēties uz segmentu: jaunieši vecumā no 18-25 gadi, kurus interesē uzņemējdarbība un tie ar to vēlas saistīt savu nākotni.
3. Pircējs sagaida: zinošus un kompetentus lektorus, labu mācību vidi, izdevīgu skolas atrašanās vietu, studiju grafiku, kuru iespējams apvienot ar darbu. Vēl kādi faktori, kas nosaka izvēli: studiju maksa, ko skola piedāvā ārpus studijām.
4. Produkts: Uzņēmejdarbības vadības programma, zīmols: Biznesa augstskola “Turība”.
5. Konkurenti: LU (vadības zinības), RSU (starta uzņemējdrabības vadība) pircējiem vairāk saistās ar medicīnu šī universitāte, EKA (vadības zinības), LLU (komercdarbība un uzņēmuma vadība) pircējiem saistās ar lauksaimniecību un arī pati programma uz to vērsta, RTU (uzņēmēdrbība un vadīšana) pircējiem saistās tieši ar inženierzinātnēm.
…