-
SEB bankas prakses atskaite
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Uzņēmuma apraksts | 4 |
2. | Stratēģiskā menedžmenta esamība uzņēmumā | 5 |
3. | Organizatoriskās struktūras novērtējums | 6 |
4. | Personāla vadība uzņēmumā | 7 |
5. | Komunikācijas process un lēmumu pieņemšana uzņēmumā | 8 |
6. | Kvalitātes vadības process | 9 |
7. | Uzņēmuma SVID analīze | 10 |
Priekšlikumi un secinājumi | 13 |
Priekšlikumi un secinājumi.
1.A/S SEB Unibankas Preiļu filiāle ir vadošā banka Preiļos starp visām banku pakalpojumu sniedzējām gan klientu skaita ziņā, gan piedāvāto pakalpojumu skaita ziņā.
2.Iespējams, ka filiālei vajadzīgs lielāks darbinieku skaits, jo klientu skaits ir diezgan liels un dažkārt liekas, ka klientu apkalpošanas speciālisti un pārējie darbinieki ir pārāk noslogoti.
3.Lai Unibankas Preiļu filiāle turpinātu sekmīgi darboties un attīstīties, tai vajadzētu pieturēties pie pašreizējās misijas un turpināt sniegt kvalitatīvus pakalpojumus klientiem, darboties efektīvi.
4.Pēc izveidotās SVID analīzes un SVID matricas var secināt, ka Preiļu filiālei ir pietiekoši daudz stipro pušu, lai turpinātu dominēt vietējā tirgū un nepieļautu konkurentu pastiprināšanos, tirgus daļas zaudēšanu vai klientu pāriešanu pie konkurentiem.
5. Vajadzētu vairāk motivēt darbiniekus, lai darba izpilde būtu produktīvāka un sasniegti labāki rezultāti plāna izpildē.
6.Tiek veikti darbinieku kvalifikācijas celšanas pasākumi, rīkotas apmācības, bet, lai darbinieki orientētos jaunākajos piedāvājumos, izmaiņās, tad tos var rīkot vairāk.
7.Lai noturētu esošos klientus, esošo tirgus daļu, tad regulāri jāpēta klientu vajadzības, pieprasījuma izmaiņas, tirgus pievilcība.
…
Stratēģijas izvēles process katram uzņēmumam ir individuāls un tas balstās uz stratēģiskā virziena noteikšanu. Kā pirmais solis, uzņēmuma sekmīgai darbībai, ir definēt uzņēmuma vīziju, misiju un galvenos mērķus. Tas palīdz izprast kāpēc uzņēmums eksistē, palīdz noteikt virzienu, kurā tas dodas un kurā vēlas nonākt. SEB Unibankas grupas darbības stratēģija ir veidota tā, lai banka būtu tuvāk saviem klientiem un pārzinātu savu klientu vajadzības Latvijā. Tās galvenais mērķis ir- piedāvāt saviem klientiem mūsdienīgus finanšu pakalpojumus – atbilstošus viņu dzīves apstākļiem un biznesa attīstības vajadzībām. SEB Unibanka šos mērķus plāno sasniegt, pateicoties motivētiem darbiniekiem un veiksmīgai sadarbībai ar citiem SEB grupas uzņēmumiem. SEB kā vienota grupa nodrošinās klientiem nepieciešamo kompetenci un finanšu pakalpojumu pieejamību. Misija- SEB Unibankas grupa kā vadošā finanšu pakalpojumu sniedzēja Latvijā saviem klientiem – gan privātpersonām, gan uzņēmumiem – mērķtiecīgi cenšas nodrošināt viņu dzīves un biznesa situācijām atbilstošākos finanšu pakalpojumus, lai SEB Unibankas grupas klienti būtu apmierināti ar saņemtajiem pakalpojumiem, akcionāri saņemtu vēlamo atdevi no saviem ieguldījumiem un sabiedrības vērtējumā SEB Unibankas grupai būtu sociāli atbildīgas organizācijas reputācija. Vīzija-SEB Unibankai jābūt uzticamības un labas apkalpošanas, profesionalitātes, augstas darbības efektivitātes etalons klientu un sadarbības partneru vērtējumā, kā arī atsaucīgam un atbildīgam darba devējam.
Pielikuma nav.