-
Biznesa plāns
Business Plans17 Marketing, Advertising, Business, Management
Nr. | Chapter | Page. |
1. | UZŅĒMUMA VISPĀRĒJS APRAKSTS | 3 |
1.1 | Biznesa ideja | 3 |
2. | UZŅĒMUMA IEKŠĒJĀ VIDE | 5 |
2.1. | Uzņēmuma misija | 5 |
2.2 | Organizācijas mērķi | 5 |
2.3 | Uzņēmuma stratēģija | 7 |
3. | UZŅĒMUMA PIEDĀVĀTIE PAKALPOJUMI | 9 |
3.1 | Piedāvāto pakalpojumu izcenojums | 9 |
4. | UZŅĒMUMA ĀRĒJĀ VIDE | 10 |
5. | MĒRĶA TIRGUS SEGMENTĀCIJA | 11 |
6. | SIA UZŅĒMUMA „X” SVID ANALĪZE | 12 |
7. | PREČU REALIZĀCIJAS KANĀLU RAKSTUROJUMS | 13 |
8. | UZŅĒMUMA IZMANTOJAMIE RESURSI | 14 |
9. | PEĻŅAS UN ZAUDĒJUMU APRĒĶINS | 14 |
PRIEKŠLIKUMI: | 19 | |
SECINĀJUMI | 20 | |
1. | SIA „X” uzņēmums tiks dibināts 2013. gadā, tā apgrozījums būs 200 000 LVL. | 20 |
2. | Uzņēmuma „X” misija ir dot iespēju veidot ilgtermiņa attiecības pakaplpojumu patērētājiem | 20 |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS | 21 |
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību būs uzņēmums, kurš piedāvās atpūtas un izklaides iespējas. Organizācija nodrošinās dažādu veidu neparastas un interesantas izklaides bērniem un pusaudžiem, un vienkārši piedāvās iespēju labi pavadīt laiku draugu, ģimenes lokā, lai piesaistītu apmeklētājus un profesionālus darbiniekus. Uzņēmums darbosies izklaides pakalpojumu jomā. SIA „X” būs atvērts no plkst.10:00 līdz 2:00. Tā būs izklaides vieta, kura piedāvās iespēju labi pavadīt laiku.
Uzņēmumu plānots atvērt 2013. gadā Rēzeknes pilsētā. Iesākumā uzņēmums darbosies vietējā tirgū. Uzņēmuma apgrozījums būs 200 000 Ls. Uzņēmumā plānots pieņemt darbā 10 darbiniekus. Organizācijā darbinieki tiks izvēlēti ar speciālu izklaides jomas profesiju jeb bārmeņu un viesmīļu kvalifikāciju, jo darbinieku kvalitāte ir svarīga kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanā. …
Organizācijas stratēģiskie mērķi ir ilgtermiņa mērķi, kurus nosaka augstākā līmeņa menedžeri. Parasti tie ir mērķi, kas saistīti ar jaunu preču ražošanu vai preču sortimenta būtisku paplašināšanu, ar jauna mērķa tirgus iekarošanu, principālo tehnoloģiju ieviešanu utt. Šo mērķu sasniegšanai parasti tiek plānoti 3-5 gadi un vairāk. Uzņēmuma „X” stratēģiskie mērķi: • 3 gadu laikā palielināt organizācijas apgrozījumu par 20 % salīdzinot ar pirmā gada rādītājiem; • Kļūt par vienu no labākajām un atpazīstamākajām izklaides vietām Rēzeknes pilsētā; • 3 gadu laikā pierādīt dažādu vecumu iedzīvotājiem, ka šajā vietā var izklaidēties dažādu vecumu cilvēki.