Author:
Evaluation:
Published: 29.08.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
  • Summaries, Notes 'Reputācijas analīze uzņēmumam "Lido"', 1.
  • Summaries, Notes 'Reputācijas analīze uzņēmumam "Lido"', 2.
  • Summaries, Notes 'Reputācijas analīze uzņēmumam "Lido"', 3.
  • Summaries, Notes 'Reputācijas analīze uzņēmumam "Lido"', 4.
  • Summaries, Notes 'Reputācijas analīze uzņēmumam "Lido"', 5.
  • Summaries, Notes 'Reputācijas analīze uzņēmumam "Lido"', 6.
  • Summaries, Notes 'Reputācijas analīze uzņēmumam "Lido"', 7.
  • Summaries, Notes 'Reputācijas analīze uzņēmumam "Lido"', 8.
  • Summaries, Notes 'Reputācijas analīze uzņēmumam "Lido"', 9.
  • Summaries, Notes 'Reputācijas analīze uzņēmumam "Lido"', 10.
  • Summaries, Notes 'Reputācijas analīze uzņēmumam "Lido"', 11.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Svarīgāko mērķauditoriju raksturojums un salīdzinājums    3
  Klienti    3
  Trešo pušu topi un rangi    3
  Darbinieki    3
  Valdības un uzraugošās iestādes    4
  Konkurenti un sadarbības partneri    4
  Uzņēmuma identitātes raksturojums un tā atbilstība tēlam    5
  Produkta / pakalpojuma analīze    6
  Publicitātes analīze    7
  Sociālā atbildība    7
  Mārketings    7
  Potenciālie reputācijas riski    8
  Priekšlikumi reputācijas uzlabošanai    8
  Informācijas avoti    9
Extract

Priekšlikumi reputācijas uzlabošanai
“LIDO”
• Vairāk jārūpējas par īpašnieka reputāciju
• Biežāk jāiesaistās labdarības un citos sociālos projektos
• Vairāk jāpievērš uzmanība vides aizsardzības jautājumiem
o Atkritumu šķirošana
o Resursu taupīšana
o Dabai draudzīgu materiālu izmantošana
“McDonalds”
• Jākļūst “caurpīdīgākam’
• Vārdiem jāsaskan ar darbiem (uzņēmuma mājas lapā kā galvenā prioritāte tik norādīti darbinieku apmierinātība, bet klientu sūdzībās bieži sastopamas tēmas par to, cik slikti uzņēmumā vadītāji izturas pret darbiniekiem pat klientu klātbūtnē)
• Pēdējā laikā dažādās mārketinga akcijās tiek uzsvērts restorānā piedāvāto produktu veselīgums, tas protams ir labi, bet, iespējams, nedaudz izmisīgi. Savukārt izmisums rada neticību.

Atlants