Evaluation:
Published: 27.04.2022.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
2021 - 2025 years
  • Research Papers 'Skolēnu un studentu vērtējums par attālināto mācību procesu', 1.
  • Research Papers 'Skolēnu un studentu vērtējums par attālināto mācību procesu', 2.
  • Research Papers 'Skolēnu un studentu vērtējums par attālināto mācību procesu', 3.
  • Research Papers 'Skolēnu un studentu vērtējums par attālināto mācību procesu', 4.
  • Research Papers 'Skolēnu un studentu vērtējums par attālināto mācību procesu', 5.
  • Research Papers 'Skolēnu un studentu vērtējums par attālināto mācību procesu', 6.
  • Research Papers 'Skolēnu un studentu vērtējums par attālināto mācību procesu', 7.
  • Research Papers 'Skolēnu un studentu vērtējums par attālināto mācību procesu', 8.
  • Research Papers 'Skolēnu un studentu vērtējums par attālināto mācību procesu', 9.
  • Research Papers 'Skolēnu un studentu vērtējums par attālināto mācību procesu', 10.
  • Research Papers 'Skolēnu un studentu vērtējums par attālināto mācību procesu', 11.
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
1. Gan skolēni, gan studenti, kuri iepriekš mācījas tikai klātienē un sākoties Covid-19 pandēmijai kad visas izglītības iestādes bija spiestas sākt mācīties tikai attālināti, iemācījās būt patstāvīgāki, plānot savu laiku efektīvāk, kā arī iemācījās labāk kontaktēties ar klasesbiedriem/kursa biedriem, skolotājiem/pasniedzējiem izmantojot e-pastu.
2. Skolotājiem un pasniedzējiem uzdot vairāk grupu darbus vai veidot diskusijas, kas varētu ļaut saglabāt labas attiecības un kontaktu ar saviem klasesbiedriem vai kursa biedriem.
3. Skolās un augstskolās kurās līdz šim nav pieejamas hibrīdlekcijas ieviest tādas, lai skolēni un studenti, kuri ir apslimuši vai kādu citu iemeslu pēc nevar ierasties uz lekcijām, var tās klausīties un piedalīties arī attālināti.
4. Izklāstot teoriju iespējas robežās vairāk minēt piemērus no dzīves, tādā veidā ļaujot skolēnam/studentam labāk izprast būtību, kā arī uzdot jautājumus, lai noskaidrotu vai klausītāji ir pareizi sapratuši teorētisko daļu.
5. Vairāk uzdot jautājumus vai kādu papildus darbu par tajā dienā sniegto teoriju, tēmu lai skolotājs/pasniedzējs saņemtu atgriezenisko saiti un uzzinātu vai skolēns/students ir pareizi visu sapratis un uztvēris, kā arī tas palīdzēs pašiem skolēniem un studentiem atsvaidzināt zināšanas un nostiprināt tās par tēmu ko tikko ir apguvis.

Author's comment
Atlants