Author:
Evaluation:
Published: 04.02.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Kooperatīvā mācīšanās', 1.
  • Summaries, Notes 'Kooperatīvā mācīšanās', 2.
  • Summaries, Notes 'Kooperatīvā mācīšanās', 3.
  • Summaries, Notes 'Kooperatīvā mācīšanās', 4.
  • Summaries, Notes 'Kooperatīvā mācīšanās', 5.
Extract

Kooperatīvā mācīšanās ir mazo grupu mācīšanās metode, pazīstama arī kā – grupu darbs, darbs grupās vai partneru darbs. Kooperatīvo mācīšanos mācību teorijā definē kā “ mācīšanās un mācīšanas formu, kuras centrā ir skolēnu sociālā interakcija” . Kooperatīvās mācīšanās un mācīšanas modeļi paredzēti darbam komandā ar mērķi uzlabot dalībnieku darbības kompetenci. Svarīgākie mācīšanās mērķi ir – prasmju treniņš, faktu apguve un problēmu risināšana.
Lai organizētu kooperatīvo mācīšanos, skolotājs dod uzdevumus un projektus 4 –6 audzēkņu grupām. Audzēkņi sadala darbu paši, palīdz cits citam, slavē vai kritizē cita veikumu. Tālāk dažu kooperatīvo vingrinājumu metodes, kuras var realizēt bez lieliem materiāliem ieguldījumiem.…

Author's comment
Atlants