Evaluation:
Published: 27.05.2015.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 2 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
  • Practice Reports 'Prakses atskaite. Degvielas uzpildes stacija', 1.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite. Degvielas uzpildes stacija', 2.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite. Degvielas uzpildes stacija', 3.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite. Degvielas uzpildes stacija', 4.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite. Degvielas uzpildes stacija', 5.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite. Degvielas uzpildes stacija', 6.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite. Degvielas uzpildes stacija', 7.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite. Degvielas uzpildes stacija', 8.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite. Degvielas uzpildes stacija', 9.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite. Degvielas uzpildes stacija', 10.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite. Degvielas uzpildes stacija', 11.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite. Degvielas uzpildes stacija', 12.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite. Degvielas uzpildes stacija', 13.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite. Degvielas uzpildes stacija', 14.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite. Degvielas uzpildes stacija', 15.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite. Degvielas uzpildes stacija', 16.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Vispārējā informācija par uzņēmumu    3
1.1.  Uzņēmuma darbības veidi    3
1.2.  Pakalpojumi    5
1.3.  Likumdošanas saistošie normatīvie akti    7
2.  Uzņēmuma iekšējā vide    7
2.1.  Amata apraksti    8
2.2.  Darbinieku atlase    9
2.3.  Darbinieku alga, prēmija un motivācija    10
3.  Misija, vīzija, SVID analīze un stratēģija    11
3.1.  Stratēģija    11
3.2.  SVID analīze    12
3.3.  Priekšlikumi    12
Extract

3.MISIJA, VĪZIJA, SVID ANALĪZE UN STRATĒĢIJA
Misija:
apgādāt patērētājus ar degvielu iekšdedzes dzinējiem, papildus piedāvājot ar to saistītos pakalpojumus un preces. Degvielas apgādes organizēšanai ir izveidots konkurētspējīgs degvielas uzpildes staciju (DUS) tīkls visā Latvijā.
Vīzija:
kļūt par lielāko degvielas un naftas produktu tirgotāju Latvijā ar 100% Latvijas kapitālu, kā arī saglabāt augsta līmeņa klientu apkalpošanu ar augstas kvalitātes produktiem.

3.1. STRATĒĢIJA
Šobrīd ar uzņēmuma attīstību un tēla veidšanu nodarbojas Anrijs Anspoks kurš ir SIA „Astarte Nafta” starptautisko attiecību speciālists. Uzņēmuma attīstības stratēģija tiek plānota kopā ar valdes locekļiem un labākie risinājumi tiek atbalstīti un realizēti.
Viens no galvenajiem uzņēmuma mērķiem ir piesaistīt jaunus klientus un apmierināt esošo klientu vajadzības. Tāpēc SIA „Astarte Nafta” seko līdz piedāvātās produkcijas kvalitātei, vizuālā tēla veidošanai un darbinieku atbilstībai darba pienākumu veikšanā.

Author's comment
Atlants