Author:
Evaluation:
Published: 03.12.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
  • Summaries, Notes 'Iekšējās komunikācijas loma pārmaiņu vadības, krīžu komunikācijas un stratēģiskā', 1.
  • Summaries, Notes 'Iekšējās komunikācijas loma pārmaiņu vadības, krīžu komunikācijas un stratēģiskā', 2.
  • Summaries, Notes 'Iekšējās komunikācijas loma pārmaiņu vadības, krīžu komunikācijas un stratēģiskā', 3.
  • Summaries, Notes 'Iekšējās komunikācijas loma pārmaiņu vadības, krīžu komunikācijas un stratēģiskā', 4.
  • Summaries, Notes 'Iekšējās komunikācijas loma pārmaiņu vadības, krīžu komunikācijas un stratēģiskā', 5.
Extract

Pētījumus par darbinieku apmierinātību ir ieteicams veikt vismaz reizi gadā un datus veidot pārskatāmus un tos uzglabāt, lai pēcāk spētu salīdzināt un izdarīt secinājumus. Šie dati arī palīdzēs, ja uzņēmumam būs lielāka problēma ar iekšējām lietām, jo varēs parādīt, kad dati ir nogājuši šķērsām un kad darbinieki ir sākuši kļūt neapmierināti. Tas, savukārt, palīdzēs izsekot, kas tajā laikā ir noticis tāds, lai darbiniekiem nebūtu komfortabli strādāt un apgrūtinātu to uzticību uzņēmumam.
Lai spētu kampaņas rezultātus un dažādas aptaujas, ko veic iekšējās komunikācijas speciālists, novērtēt, ir jāspēj saprast, kas ir īstais mehānisms, kādā veidā to varētu izdarīt. Pirmkārt, ir jāsaprot, ko vēlas nomērīt un kādēļ to vēlas, un tikai tad var sākt domāt par metodēm, kā to darīt. Iekšējā komunikācija ir zināšanas par to, kā jūtas darbinieki un cik efektīvi tie ir savās darbavietās. Speciālists cenšas uzlabot gan apstākļus, gan darbinieka motivāciju, taču to nevar izdarīt, ja nav zināms, kāda ir kopaina uzņēmumā un ko vispār darbinieki kopumā domā par uzņēmumu. Iekšējā komunikācija ir uzņēmuma atslēga, kas var atslēgt daudzas iespējas, atslēga it tikai jātīra, jākopj un jāieeļļo, lai kopējais biznesa mehānisms spētu strādāt veiksmīgi.

Atlants