-
Daugavpils Celtnieku profesionālās vidusskolas personāla vadības projekts
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 5 | |
1. | ANALĪTISKĀ DAĻA | 7 |
1.1.1. | Izglītības iestādes vēsture | 7 |
1.1.2. | Izglītības iestādes struktūra | 8 |
1.2. | Personāla raksturojums | 10 |
1.2.1. | Personāla skaita un sastāva raksturojums | 11 |
1.2.2. | Personāla mainības raksturojums | 12 |
1.3. | Personāla vadības procesa raksturojums Daugavpils Celtnieku profesionālajā vidusskolā | 16 |
1.3.1. | Personāla uzskaites sistēma | 17 |
1.3.2. | Amatu aprakstu izstrādāšana | 17 |
1.3.3. | Personāla plānošana | 18 |
1.3.4. | Personāla veidošana | 19 |
1.3.5. | Personāla apmācība | 21 |
1.3.6. | Darbinieku motivēšana | 22 |
1.3.7. | Darba izpildījuma vērtēšana | 22 |
1.4. | Daugavpils Celtnieku profesionālās vidusskolas personāla vadības procesa novērtējums un galvenās problēmas | 23 |
2. | PROJEKTA DAĻA:Personāla vadības procesa optimizācijas iespējas | 24 |
2.1. | Darba izpildījuma vērtēšanas sistēmas optimizācijas projekts | 24 |
2.2. | Personāla uzskaites sistēmas optimizācijas projekts | 27 |
2.3. | Personāla atlases projekts | 28 |
SECINĀJUMI | 34 | |
PRIEKŠLIKUMI | 35 | |
BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS | 36 | |
PIELIKUMI | 37 |
SECINĀJUMI
1. Daugavpils Celtnieku profesionālā vidusskola ir valsts dibināta izglītības iestāde, kuras pamatuzdevums ir profesionālās izglītības programmu īstenošana.
2. Izglītības iestāde darbojas jau 49 gadus un ir veiksmīgi sagatavojusi darba tirgum ap 14000 kvalificētu speciālistu,galvenokārt būvniecības specialitātēs.
3. Personāla vadību Izglītības iestādē realizē Iestādes vadītājs un personāla speciālists kurš darbojas zem Izglītības iestādes administratīvās daļas.
4. Pētāmajā periodā no 2012.gada 3.septembra līdz 2013.gada 31.decembra vidējais darbinieku skaits ir 105 , no kuriem vidēji ir 49 vīrieši un 56 sievietes.
5. Daugavpils Celtnieku profesionālajā vidusskolā personāla mainības rādītāji optimāli. Personāla mainība notiek līdzsvarā. Katrs nākošais periods kompensē iepriekšējo.
6. Pētāmajā laika periodā personāla mainība notiek lielākoties, dēļ pedagogiem kas darbā ir pieņemti uz laiku.
7. Izglītības iestādes personāla vadības darba organizāciju regulē skolas nolikums.
8. Saimnieciskās daļas darbinieku ievades apmācības realizē jau esošie darbinieki, bet pedagoģiskajam personālam tādas mācības netiek piedāvātas.
9. Izglītības iestādē darbinieki tiek motivēti trīs veidos: Ar uzslavu izteikšanu darbiniekiem, pateicībām un prēmijām.
10. Pedagoģiskā personāla darbība tiek vērtēta mācību gada beigās, kur galvenais aspekts ir pašu rakstītie pašvērtējumi.
11. Personāla veidošanu Daugavpils Celtnieku profesionālajā vidusskolā veic iestādes vadītājs.
12. Personāla meklēšanas process notiek ar avīžu starpniecību, kur tiek ievietoti darba sludinājumi.
PRIEKŠLIKUMI
1. Pedagoģiskā personāla darbības novērtēšanu vajadzētu veikt ne mazāk kā divas reizes gadā. Pedagogu vērtēšanai autore iesaka izveidot speciālu vērtēšanas komisiju , lai darba izpildījuma vērtējums būtu kompatents.
2. Uzlabot personāla meklēšanas procesu. Izvērst darbinieku meklēšanu plašākā mērogā. Iesaistīt 21.gadsimta metodes, kā sociālie tīkli un karjeras vlogi.
…
Kvalifikācijas darba autore: Kvalifikācijas darba vadītāja: prakt.doc.Gunta Maurāne Kvalifikācijas darba tēma: Daugavpils Celtnieku profesionālās vidusskolas personāla vadības projekts Kvalifikācijas darba apjoms: darbs sastāv no ievada, analītiskās daļas, projekta daļas, secinājumiem un priekšlikumiem. Darba apjoms ir 36 lappuses, tajā iekļauti ir 5 attēli, 5 tabulas, darbam pievienoti 2 pielikumi. Kvalifikācijas darbā izmantotie avoti: bibliogrāfija 12 avoti-no tiem: 12 latviešu valodā. Kvalifikācijas darba galvenie rezultāti: 3 personāla vadības projekti, personāla vadības optimizācijai. Kvalifikācijas darba bibliogrāfiskais apraksts: Daugavpils Celtnieku profesionālās vidusskolas personāla vadības projekts: Kvalifikācijas darbs/Vadītājs: Maurāne G.-Datorsalikums.-Rīga: RTU, 2014.-40.lpp.