Author:
Evaluation:
Published: 10.05.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'Skolas vadītāja darbības izpēte', 1.
  • Research Papers 'Skolas vadītāja darbības izpēte', 2.
  • Research Papers 'Skolas vadītāja darbības izpēte', 3.
  • Research Papers 'Skolas vadītāja darbības izpēte', 4.
  • Research Papers 'Skolas vadītāja darbības izpēte', 5.
  • Research Papers 'Skolas vadītāja darbības izpēte', 6.
  • Research Papers 'Skolas vadītāja darbības izpēte', 7.
  • Research Papers 'Skolas vadītāja darbības izpēte', 8.
Extract

Secinājumi
Pēc amata apraksta veikšanas autori secina, ka skolas vadītāja amata izpildītājam jābūt ar milzīgu pacietību, zināšanām, augstu intelekta līmeni, entuziasmu visus organizēt kopā un veidot skolā draudzīgu vidu, piesardzību, jo skolā dominējošās personas ir bērni. Autori pieļauj, ka konkrētajā skolā ir pozitīva un aktīva vide, jo notiek dažādas aktivitātes, kurās skolēni labprāt piedalās, piemēram, talkas. Kā arī, autoru prāt, šeit ir motivējoša vide, jo labākie skolēni, skatoties pēc atzīmēm, katra mācību semestra beigās tiek apbalvoti ar naudas balvām no Dzejnieka Doku Ata fonda līdz 50 LVL un dažādām interesantām grāmatām. Skolēniem tiek organizētas ekskursijas un teātriem, koncertiem, visiem iemīļoto sporta veida – hokeja spēlēm. Kā arī autori secina, ka skolas vadībai rūp skolēnu labsajūta ārpus skolas vides, jo pagājušajā gadā blakus skolai tika atvērts hokeja laukums, izbūvēts jauns sporta stadions, bērnu rotaļu laukums un uzbūvēts pavisam jauns jauniešu atpūtas un spēļu namiņš.

Author's comment
Atlants