-
Ārējā komunikācija zīmola "Madara" vadīšanā
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 3 | |
1. | UZŅĒMUMA ĀRĒJĀ KOMUNIKĀCIJA | 5 |
1.1. | Ārējās komunikācijas veidošana | 6 |
1.2. | Ārējās komunikācijas instrumenti | 8 |
2. | ZĪMOLS | 9 |
1.3. | Zīmola veidošana | 10 |
1.4. | Zīmola vadīšana | 12 |
2. | SIA „”MADARA COSMETICS” | 14 |
2.1. | Zīmols Madara | 14 |
2.2. | Ārējās komunikācijas aktivitātes zīmola Madara vadīšanā | 15 |
2.3. | Efektīvākās ārējās komunikācijas aktivitātes zīmola Madara vadīšanā | 17 |
SECINĀJUMI | 23 | |
PRIEKŠLIKUMI | 24 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS | 25 | |
PIELIKUMS | 26 |
Secinājumi
1. Zīmola Madara ideoloģijas pamatā ir četras pamatvērtības - kvalitāte, dabiskums un drošība, saknes Latvijā un cilvēcīgums.
2. Ārējā komunikācija uzņēmuma darbībā tiek izmantota, lai sazinātos ar ārējām mērķgrupām, informētu tās par uzņēmuma darbību, piedāvājumiem, aktualitātēm, veidotu uzņēmuma un zīmola tēlu.
3. Izplatītākās ārējās komunikācijas aktivitātes un instrumenti, kas pielietojami arī zīmola vadīšanā ir pasākumi, publicitāte medijos, dalība izstādēs, konkursos, vizuālie materiāli.
4. Zīmols Madara tiek vērtēts kā spēcīgs zīmols, kas pārstāv dabisku ražošanu un dabisku kosmētiku.
5. Arējās komunikācijas aktivitātes zīmola vadīšanā galvenokārt veic zīmola tēla, reputācijas veidošanu, veicina zīmola atpazīstamību, kā arī iepazīstina ar zīmola darbību, jaunumiem.
6. Zīmola vadīšanā visbūtiskākā ir publicitāte medijos un dažādi pasākumi, kas visprecīzāk atklāj zīmola raksturu.
7. Interesi par zīmolu rosina tieši vizuālie materiāli – veikalu interjers, logo, produktu iepakojums, arī reklāma.
8. Zīmola reputācijas veidošanā visbūtiskākie ir pasākumi, kurus zīmols atbalsts, kurus rīko vai kuros piedalās.
…
IEVADS 3 1. UZŅĒMUMA ĀRĒJĀ KOMUNIKĀCIJA 5 1.1. Ārējās komunikācijas veidošana 6 1.2. Ārējās komunikācijas instrumenti 8 2. ZĪMOLS 9 1.3. Zīmola veidošana 10 1.4. Zīmola vadīšana 12 2. SIA „”MADARA COSMETICS” 14 2.1. Zīmols Madara 14 2.2. Ārējās komunikācijas aktivitātes zīmola Madara vadīšanā 15 2.3. Efektīvākās ārējās komunikācijas aktivitātes zīmola Madara vadīšanā 17 SECINĀJUMI 23 PRIEKŠLIKUMI 24 IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS 25 PIELIKUMS 26
