Author:
Evaluation:
Published: 19.10.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
  • Research Papers 'Koučings un mentorings līderībā un vadīšanā', 1.
  • Research Papers 'Koučings un mentorings līderībā un vadīšanā', 2.
  • Research Papers 'Koučings un mentorings līderībā un vadīšanā', 3.
  • Research Papers 'Koučings un mentorings līderībā un vadīšanā', 4.
  • Research Papers 'Koučings un mentorings līderībā un vadīšanā', 5.
  • Research Papers 'Koučings un mentorings līderībā un vadīšanā', 6.
  • Research Papers 'Koučings un mentorings līderībā un vadīšanā', 7.
  • Research Papers 'Koučings un mentorings līderībā un vadīšanā', 8.
  • Research Papers 'Koučings un mentorings līderībā un vadīšanā', 9.
  • Research Papers 'Koučings un mentorings līderībā un vadīšanā', 10.
  • Research Papers 'Koučings un mentorings līderībā un vadīšanā', 11.
  • Research Papers 'Koučings un mentorings līderībā un vadīšanā', 12.
  • Research Papers 'Koučings un mentorings līderībā un vadīšanā', 13.
  • Research Papers 'Koučings un mentorings līderībā un vadīšanā', 14.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopīgais starp koučingu un mentoringu    3
  Atšķirības starp koučingu un mentoringu    4
  Vadītāja koučings un mentorings    5
  Biznesa koučings un mentorings    5
  Prasmju koučings un mentorings    6
  Personīgais koučings un mentorings    7
  Kritēriju noteikšana, lai izvērtētu koučinga metožu panākumus    7
  GROW modelis koučingā    7
  STEER modelis    9
  Uz risinājumu vērts modelis OSKAR modelis    9
  Izmaiņas kuras var radīt organizāciju kultūrā un uzņēmumu vadībā šādu sistēmas ieviešana    10
  Secinājumi    14
Extract

Secinājumi
Lai koučings un mentorings spētu veikt nozīmīgu ieguldījumu vadības attīstībā ir nepieciešami vairāki mentori un kouči. Daudzi kapacitātes palielināšanas centieni, kuri sevī ietver koučingu un mentoringa komponentus, neizdodas, vienkārši tāpēc, ka pārāk maz profesionāli vietējie kouči kuri spēj nodrošināt visas iepriekš minētās īpašības, lai izveidotu teicamu apmācības programmu visa uzņēmuma darbības līmeņiem.
Ir nepieciešams ieguldīt vietējo kouču un mentoru profesionālās izaugsmes attīstībā. Uzņēmumu vadītāju pieredzes daudzveidība kā koučam/mentoram, rada bažas vietējā tirgū, jo bieži vien vadītājiem trūkst šīs pieredzes un zināšanas, jo nav pietiekami ilgi strādājuši vadītāja amatā, kā arī apguvuši specializētus treniņus.
Stabiliem un dzīvotspējīgiem uzņēmumiem ir vērts piesaistīt koučus/mentorus, ne tikai nestabilos uzņēmumos, bet arī tādos veiksmīgos uzņēmumos, kur darbinieku sastāvs ir pamatā nemainīgs un stabils. Šādos stabilos darbiniekos ir vērts ieguldīt gan laiku, gan līdzekļus, lai, pateicoties viņu izaugsmei, augtu arī uzņēmums kopumā.

Author's comment
Atlants