-
Prakses atskaite uzņēmumā SIA "WeCan"
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 3 | |
1. | SIA „WE CAN” RAKSTUROJUMS | 4 |
2. | SIA „WE CAN” NOZĪME LATVIJAS TAUTSAIMNIECĪBĀ UN EIROPAS SAVIENĪBAS EKONOMIKĀ | 6 |
3. | UZŅĒMUMA VADĪBAS SISTĒMA | 7 |
3.1. | UZŅĒMUMA ORGANIZĀCIJAS SHĒMA | 9 |
3.2. | MŪSDIENĪGO VADĪBAS METOŽU PIELIETOŠANA UZŅĒMUMĀ | 10 |
4. | VEIKTĀ DARBA APRAKSTS UZŅĒMUMĀ | 13 |
SECINĀJUMI | 16 | |
PRIEKŠLIKUMI | 17 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS | 18 |
SECINĀJUMI
1. Reklāmas aģentūrai SIA „WeCan” nav liela loma vai ietekme Eiropas Savienības ekonomikā, jo šī aģentūra ir ienākusi Latvijas tirgū salīdzinoši nesen, tā pastāv tikai 2 gadus, tāpēc tai ir grūti konkurēt ar citām šī profila aģentūrām Eiropas Savienībā.
2. Vadītājs izmanto mūsdienīgās vadīšanas paņēmienus. Meklē jaunus darba veikšanas veidus, meklē jaunas pieejas klientiem, jaunus risinājumus, jaunas partnerattiecības. Rūpējās par ideju, komandas biedriem, vīziju un stratēģiju.
3. SIA „ WeCan” rūpīgi veic tirgus izpēti jauno potenciālo klientu piesaistei.
4. Plašs piedāvāto pakalpojumu klāsts.
PRIEKŠLIKUMI
1. Turpināt attīstīt savu potenciālu, iegūto pieredzi un zināšanas, lai spētu konkurēt Eiropas Savienības darba tirgū.
2. Uzņēmuma vadītājam vajadzētu vairāk pievērsties darbinieku kreativitātei, veidot jaunu radošu komandu, personības ar uzņēmēju domāšanu.
3. Vajadzētu panākt, lai visiem uzņēmuma darbiniekiem būtu pēc iespējas pārliecinošākas klientu pārliecināšana prasmes.
…
Reklāmas aģentūra SIA „WeCan”, nodarbojas ar pilna servisa reklāmu, sākot no poligrāfijas darbiem un beidzot ar lielformāta stendu un ēku sienu izīrēšanu, kā arī pilnīgi jaunām inovatīvām reklāmas iespējām. Reklāmas aģentūraSIA „WeCan” ir spējīga nodrošināt uzņēmumiem maksimāli efektīvas reklāmas kampaņas izveidi par reklāmas tirgū konkurētspējīgām cenām. „WeCan” mērķis ir panākt ne tikai reklāmas aģentūrā strādājošo kompetento darbinieku labklājību, bet arī reklāmdevēju un SIA „WeCan” sadarbības partneru izaugsmi un attīstību, ko ir iespējams sasniegt ar SIA „WeCan” reklāmas starpniecību.