Author:
Evaluation:
Published: 29.12.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
  • Research Papers 'Visaptverošās kvalitātes vadīšanas sistēmas TQM ekonomiskā būtība un nozīme', 1.
  • Research Papers 'Visaptverošās kvalitātes vadīšanas sistēmas TQM ekonomiskā būtība un nozīme', 2.
  • Research Papers 'Visaptverošās kvalitātes vadīšanas sistēmas TQM ekonomiskā būtība un nozīme', 3.
  • Research Papers 'Visaptverošās kvalitātes vadīšanas sistēmas TQM ekonomiskā būtība un nozīme', 4.
  • Research Papers 'Visaptverošās kvalitātes vadīšanas sistēmas TQM ekonomiskā būtība un nozīme', 5.
  • Research Papers 'Visaptverošās kvalitātes vadīšanas sistēmas TQM ekonomiskā būtība un nozīme', 6.
  • Research Papers 'Visaptverošās kvalitātes vadīšanas sistēmas TQM ekonomiskā būtība un nozīme', 7.
  • Research Papers 'Visaptverošās kvalitātes vadīšanas sistēmas TQM ekonomiskā būtība un nozīme', 8.
  • Research Papers 'Visaptverošās kvalitātes vadīšanas sistēmas TQM ekonomiskā būtība un nozīme', 9.
  • Research Papers 'Visaptverošās kvalitātes vadīšanas sistēmas TQM ekonomiskā būtība un nozīme', 10.
  • Research Papers 'Visaptverošās kvalitātes vadīšanas sistēmas TQM ekonomiskā būtība un nozīme', 11.
  • Research Papers 'Visaptverošās kvalitātes vadīšanas sistēmas TQM ekonomiskā būtība un nozīme', 12.
  • Research Papers 'Visaptverošās kvalitātes vadīšanas sistēmas TQM ekonomiskā būtība un nozīme', 13.
  • Research Papers 'Visaptverošās kvalitātes vadīšanas sistēmas TQM ekonomiskā būtība un nozīme', 14.
  • Research Papers 'Visaptverošās kvalitātes vadīšanas sistēmas TQM ekonomiskā būtība un nozīme', 15.
  • Research Papers 'Visaptverošās kvalitātes vadīšanas sistēmas TQM ekonomiskā būtība un nozīme', 16.
  • Research Papers 'Visaptverošās kvalitātes vadīšanas sistēmas TQM ekonomiskā būtība un nozīme', 17.
  • Research Papers 'Visaptverošās kvalitātes vadīšanas sistēmas TQM ekonomiskā būtība un nozīme', 18.
  • Research Papers 'Visaptverošās kvalitātes vadīšanas sistēmas TQM ekonomiskā būtība un nozīme', 19.
  • Research Papers 'Visaptverošās kvalitātes vadīšanas sistēmas TQM ekonomiskā būtība un nozīme', 20.
  • Research Papers 'Visaptverošās kvalitātes vadīšanas sistēmas TQM ekonomiskā būtība un nozīme', 21.
  • Research Papers 'Visaptverošās kvalitātes vadīšanas sistēmas TQM ekonomiskā būtība un nozīme', 22.
  • Research Papers 'Visaptverošās kvalitātes vadīšanas sistēmas TQM ekonomiskā būtība un nozīme', 23.
  • Research Papers 'Visaptverošās kvalitātes vadīšanas sistēmas TQM ekonomiskā būtība un nozīme', 24.
  • Research Papers 'Visaptverošās kvalitātes vadīšanas sistēmas TQM ekonomiskā būtība un nozīme', 25.
  • Research Papers 'Visaptverošās kvalitātes vadīšanas sistēmas TQM ekonomiskā būtība un nozīme', 26.
  • Research Papers 'Visaptverošās kvalitātes vadīšanas sistēmas TQM ekonomiskā būtība un nozīme', 27.
  • Research Papers 'Visaptverošās kvalitātes vadīšanas sistēmas TQM ekonomiskā būtība un nozīme', 28.
  • Research Papers 'Visaptverošās kvalitātes vadīšanas sistēmas TQM ekonomiskā būtība un nozīme', 29.
  • Research Papers 'Visaptverošās kvalitātes vadīšanas sistēmas TQM ekonomiskā būtība un nozīme', 30.
  • Research Papers 'Visaptverošās kvalitātes vadīšanas sistēmas TQM ekonomiskā būtība un nozīme', 31.
  • Research Papers 'Visaptverošās kvalitātes vadīšanas sistēmas TQM ekonomiskā būtība un nozīme', 32.
  • Research Papers 'Visaptverošās kvalitātes vadīšanas sistēmas TQM ekonomiskā būtība un nozīme', 33.
  • Research Papers 'Visaptverošās kvalitātes vadīšanas sistēmas TQM ekonomiskā būtība un nozīme', 34.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  Visaptverošā kvalitātes vadība (TQM)    5
1.2.  Ieskats TQM vēsturē    7
1.3.  Visaptverošās kvalitātes vadīšanas radītie ieguvumi    10
2.  Kvalitāte    13
2.1.  Kvalitātes pilnveidošanas metodes    14
2.2.  Kvalitātes balvas    17
  Secinājumi    20
  Izmantotā literatūra    21
Extract

SECINĀJUMI
• Pēdējos gadu desmitos, kvalitāte ir kļuvusi par vienu no svarīgākajām idejām pārvaldības jomā.
• Biznesa skolu tradicionālus priekšstatus par to, ka uzņēmuma panākumi ir atkarīgi no ātras un lētas produkcijas ražošanas, aizstāja jauni principi, kas apliecināja: ražot produkciju kvalitatīvi – labākais veids ražot to ātri un lēti.
• Viss, ko dara kvalitātes uzlabošanai jebkurā organizācijas struktūrā, uzlabo organizācijas kvalitāti kopumā.
• Visaptverošā kvalitātes vadība palīdz atrisināt problēmas, kas saistītas ar lietderīguma paaugstināšanu ražošanas pārvaldībā, darbinieku ieinteresētības palielināšanu un kvalitatīvas produkcijas ražošanas palielināšanu.
• TQM būtība - galvenā biznesa koncepcija ir darba kvalitāte, kas vērsta uz pilnīgu klientu vajadzību apmierinātību.
• TQM būtības īstenošanai tiek veikts smags darbs, kas vērsts uz sistēmas izveidošanu, kura būs spējīga efektīvi kontrolēt kvalitāti, kā arī izveidot vidi, kurā kvalitāte tiks uzstādīta par prioritāti ražošanas procesā.
• TQM sistēmas ieviešana uzņēmumā uzlabo ilgtermiņa rentabilitāti un palielina akciju ienesīgumu.
• TQM pozitīvi ietekmē uzņēmuma inovāciju sniegumu, jo tā ieliek pamatus uzņēmumā - tā sistēmā un kultūrā, kas nodrošina auglīgu vidi jauninājumus ieviešanai.
• Kvalitāte noved pie izmaksu samazinājuma, samazinoties defektu skaitam.
• Lielākā daļa kļūmju rodas sistēmas, nevis darbinieku vainas dēļ.
• Kvalitātes kontrole ir novēlots process; jānovērš defektu rašanās iespēja produkta izgatavošanas laikā, lai kontrole nebūtu nepieciešama.
• Kvalitāte „dzimst” augstākās vadības sēžu zālē; to nevar ieviest bez augstākās vadības iniciatīvas un apņēmības.
• Barjeru nojaukšana starp uzņēmuma personālu un atteikšanās no motivēšanas sistēmām, kas iznīcina komandas darbu un rada sacensību ir pamats veiksmīgai uzņēmuma darbībai.

Author's comment
Atlants