Author:
Evaluation:
Published: 28.03.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
  • Research Papers 'Negodīga komercprakse', 1.
  • Research Papers 'Negodīga komercprakse', 2.
  • Research Papers 'Negodīga komercprakse', 3.
  • Research Papers 'Negodīga komercprakse', 4.
  • Research Papers 'Negodīga komercprakse', 5.
  • Research Papers 'Negodīga komercprakse', 6.
  • Research Papers 'Negodīga komercprakse', 7.
  • Research Papers 'Negodīga komercprakse', 8.
  • Research Papers 'Negodīga komercprakse', 9.
  • Research Papers 'Negodīga komercprakse', 10.
  • Research Papers 'Negodīga komercprakse', 11.
  • Research Papers 'Negodīga komercprakse', 12.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
1.1.  Likuma panti    3
1.2.  Negodīgas komercprakses pazīmes    3
2.  Negodīga komercprakse    5
2.1.  Soda apmērs negodīgas komercprakses pārkāpumā    5
2.2.  Negodīgas komercprakses gadījumi digitālajā vidē    5
2.3.  Aizdomīgas interneta vietnes    7
3.  Secinājumi    10
4.  Izmantotā literatūra    11
Extract

1. Ievads

1.1. Likuma panti
Ir svarīgi zināt, kas ir godīga komercprakse un negodīga komercprakse, lai cilvēks spētu izvairīties no potenciālām kļūdām, kas var tikt pieļautas komercprakses ietvaros, kā arī zināt, kā ir jārīkojas, ja saskaras ar negodīgu komercpraksi un kā to atpazīt. Kas ir komercprakse? Komercprakse – darbība (uzvedība, apgalvojums, komerciāla saziņa, tirgvedība) vai bezdarbība (noklusējums), kas tieši saistīta ar tirdzniecības veicināšanu, preces (ķermeniskas vai bezķermeniskas lietas) pārdošanu, pakalpojumu sniegšanu patērētājam vai digitālā satura vai digitālo pakalpojumu piegādāšanu (Latvijas Vēstnesis, 2007).
I.nodaļa. 4.pants. Negodīgas komercprakses aizliegums un negodīgas komercprakses pazīmes:
(1) Negodīga komercprakse ir aizliegta.
(2) Komercprakse ir negodīga, ja ir iestājies vismaz viens no šiem nosacījumiem:
1) tā neatbilst profesionālajai rūpībai un būtiski negatīvi ietekmē vai var būtiski negatīvi ietekmēt tāda vidusmēra patērētāja vai tādas patērētāju grupas vidusmēra pārstāvja ekonomisko rīcību attiecībā uz preci, pakalpojumu, digitālo pakalpojumu vai digitālo saturu, kam šī komercprakse adresēta vai ko tā skar;

2) tā ir maldinoša;

3) tā ir agresīva (Latvijas Vēstnesis, 2007).…

Author's comment
Atlants