Evaluation:
Published: 05.05.2021.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 9 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
  • Research Papers 'Zagšana un ētika', 1.
  • Research Papers 'Zagšana un ētika', 2.
  • Research Papers 'Zagšana un ētika', 3.
  • Research Papers 'Zagšana un ētika', 4.
  • Research Papers 'Zagšana un ētika', 5.
  • Research Papers 'Zagšana un ētika', 6.
  • Research Papers 'Zagšana un ētika', 7.
  • Research Papers 'Zagšana un ētika', 8.
  • Research Papers 'Zagšana un ētika', 9.
  • Research Papers 'Zagšana un ētika', 10.
  • Research Papers 'Zagšana un ētika', 11.
  • Research Papers 'Zagšana un ētika', 12.
  • Research Papers 'Zagšana un ētika', 13.
  • Research Papers 'Zagšana un ētika', 14.
  • Research Papers 'Zagšana un ētika', 15.
  • Research Papers 'Zagšana un ētika', 16.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    1
  Zādzības jēdziens, soda veidi un statistika Latvijā    2
  Problēmas raksturojums un aktualitāte    4
  Problēmas ētiskie aspekti    8
  Problēmas risināšanas ceļi    10
  Secinājumi    11
  Izmantotā literatūra    12
Extract

Secinājumi
1. Ja cilvēks vienu reizi kaut ko nozog, tas nenozīmē, ka ir zaglis uz mūžu.
2. Lai apturētu zagšanu, jāpielieto stingrāka sodu izpilde.
3. Izglītības līmenis nenosaka, kādas personas veic zādzības. Zādzības veic cilvēki gan ar augstu, gan zemu izglītības līmeni.
4. Biežāk piemērotais sods ir naudas sods.
5. Statuss sabiedrībā nosaka kāds būs soda apmērs un vai tas vispār tiks piespriests attiecīgi personai ar augstu vai zemu statusu.
6. Mainoties situācijai valstī mainās zādzību skaits.
7. Ētiskās vērtības jāmāca audzināšanas ceļā ģimenei, skolām, interešu izglītībai.
8. Zagšana var kļūt par atkarību.
9. No ētikas viedokļa zagšana ir netikums.

Editor's remarks
Atlants