Author:
Evaluation:
Published: 05.12.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Stratēģiskā plānošana mārketingā. Mārketinga stratēģija', 1.
  • Presentations 'Stratēģiskā plānošana mārketingā. Mārketinga stratēģija', 2.
  • Presentations 'Stratēģiskā plānošana mārketingā. Mārketinga stratēģija', 3.
  • Presentations 'Stratēģiskā plānošana mārketingā. Mārketinga stratēģija', 4.
  • Presentations 'Stratēģiskā plānošana mārketingā. Mārketinga stratēģija', 5.
  • Presentations 'Stratēģiskā plānošana mārketingā. Mārketinga stratēģija', 6.
  • Presentations 'Stratēģiskā plānošana mārketingā. Mārketinga stratēģija', 7.
  • Presentations 'Stratēģiskā plānošana mārketingā. Mārketinga stratēģija', 8.
  • Presentations 'Stratēģiskā plānošana mārketingā. Mārketinga stratēģija', 9.
  • Presentations 'Stratēģiskā plānošana mārketingā. Mārketinga stratēģija', 10.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Stratēģiskās plānošanas process uzņēmumā   
  Mārketinga stratēģijas saturs   
  Mārketinga plāns   
Extract

Stratēģiskā plānošana mārketingā
Uzņēmuma stratēģiskā plānošana ir kā vadīšanas process uzņēmuma dzīvotspējas nodrošināšanai un atbilstības starp tā mērķiem un resursiem un ārējiem nosacījumiem attīstīšanai.
Darbs stratēģiskajā plānošanā nozīmē, ka uzņēmuma tiek noteikts tāds biznesa virzienu kopums, kurš būtu pietiekams uzņēmuma attīstībai un uzplaukumam pat tādā gadījumā, ja daži no šiem virzieniem neīstenotos. …

Author's comment
Atlants