Author:
Evaluation:
Published: 07.11.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Research Papers 'Stratēģiskā plānošana un vadīšana uzņēmumā', 1.
  • Research Papers 'Stratēģiskā plānošana un vadīšana uzņēmumā', 2.
  • Research Papers 'Stratēģiskā plānošana un vadīšana uzņēmumā', 3.
  • Research Papers 'Stratēģiskā plānošana un vadīšana uzņēmumā', 4.
  • Research Papers 'Stratēģiskā plānošana un vadīšana uzņēmumā', 5.
  • Research Papers 'Stratēģiskā plānošana un vadīšana uzņēmumā', 6.
  • Research Papers 'Stratēģiskā plānošana un vadīšana uzņēmumā', 7.
  • Research Papers 'Stratēģiskā plānošana un vadīšana uzņēmumā', 8.
  • Research Papers 'Stratēģiskā plānošana un vadīšana uzņēmumā', 9.
  • Research Papers 'Stratēģiskā plānošana un vadīšana uzņēmumā', 10.
  • Research Papers 'Stratēģiskā plānošana un vadīšana uzņēmumā', 11.
  • Research Papers 'Stratēģiskā plānošana un vadīšana uzņēmumā', 12.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Stratēģiskās plānošanas un vadīšanas galvenie posmi    5
2.  Produkta stratēģija - zīmols    9
3.  Tirgus stratēģija    10
4.  Nobeigums    11
5.  Izmantotās literatūras saraksts    12
Extract

Darba mērķis ir noteikt, kādi ir būtiskākie faktori uzņēmuma stratēģiskās vadīšanas un plānošanas jomā.
Uzdevums ir klasificēt tos pēc svarīguma un to kā šie paņēmieni pielietojami uzņēmuma darbībā.
Pētījuma objekts ir uzņēmums ka tāds, kurš veic uzņēmējdarbību Latvijā, kas ražo produktu un realizē to gan Latvijā gan citās valstīs.
Pētījuma metodes ir produkta stratēģija un tirgus stratēģija.
Lai pieņemtu lēmumu par produktu politiku, jāzina ar kādiem produktiem uzņēmums darbojas vai ar kādiem vajadzētu darboties, jo katram no tiem ir atšķirīgs pircējs, nepieciešamo investīciju apjoms, ir atšķirīgs naudas aprites ilgums un riska pakāpe.
Produkta stratēģija, kā zīmols. Mūsdienu organizācijā zīmols nosaka visu uzņēmuma darbības stratēģiju, un tostarp – produkta izstrādes stratēģiju. Zīmola misija un vīzijas atrodas organizācijas biznesa modeļa virsotnē. Visas darbības, kas ir vērstas uz zīmola vērtības palielināšanu, nosacīti ir iespējams apvienot divos savstarpēji saistītos procesos – zīmola veidošanā un zīmola vadīšanā.
Tirgus stratēģija - tiek noskaidroti mērķa pircēji un izzinātas viņu vajadzības, jāizvērtē uzņēmuma produkti, to īpašību atbilstība pircēju vajadzībām un cik lielā mērā produkts kopumā un tā atsevišķās īpašības atšķiras no konkurentu produkta. Tāpat jānoskaidro, kādas ir vai kādas varētu būt uzņēmuma produkta priekšrocības, ar ko vajadzētu produktu papildināt, var būt, ka tas ir būtiski jāuzlabo, pat jāmodificē. …

Author's comment
Atlants