Evaluation:
Published: 02.03.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
  • Presentations 'Zīmola ”Looky Look” ieviešana Latvijas tirgū', 1.
  • Presentations 'Zīmola ”Looky Look” ieviešana Latvijas tirgū', 2.
  • Presentations 'Zīmola ”Looky Look” ieviešana Latvijas tirgū', 3.
  • Presentations 'Zīmola ”Looky Look” ieviešana Latvijas tirgū', 4.
  • Presentations 'Zīmola ”Looky Look” ieviešana Latvijas tirgū', 5.
  • Presentations 'Zīmola ”Looky Look” ieviešana Latvijas tirgū', 6.
  • Presentations 'Zīmola ”Looky Look” ieviešana Latvijas tirgū', 7.
  • Presentations 'Zīmola ”Looky Look” ieviešana Latvijas tirgū', 8.
  • Presentations 'Zīmola ”Looky Look” ieviešana Latvijas tirgū', 9.
  • Presentations 'Zīmola ”Looky Look” ieviešana Latvijas tirgū', 10.
  • Presentations 'Zīmola ”Looky Look” ieviešana Latvijas tirgū', 11.
  • Presentations 'Zīmola ”Looky Look” ieviešana Latvijas tirgū', 12.
  • Presentations 'Zīmola ”Looky Look” ieviešana Latvijas tirgū', 13.
  • Presentations 'Zīmola ”Looky Look” ieviešana Latvijas tirgū', 14.
Extract

Produkta stratēģija
“Looky Look” galvenā uzmanība tiek pievērsta eļļām un barojošiem ķermeņa skrubjiem. Aromāti un kompozīcijas ir nepārspējamas. Receptes ir daudzkomponentu, izmantojot lielu daudzumu augu eļļu. Tie satur zīda proteīnus un kakao sviestu, dažādus esterus, kanēli un vaniļu, lavandu un citrusaugļus.

1. ieviešanas fāze - mitrinošie krēmi, serumi un toniki



2. ieviešanas fāze - mitrinošie šampūni un kondicionieri

Atlants