-
Komunikācija organizācijā
Šīs prezentācijas mērķi un uzdevumi ir noskaidrot...
Kas ir komunikācijas jēdziens
Kāda ir komunikācijas loma menedžmenta procesā
ko nozīmē komunikācijas process
Kādi ir starppersonu komunikāciju veidi, to atšķirības
Kādas ir verbālo un rakstveida komunikāciju priekšrocības un trūkumi
Kā pareizi izvēlēties komunikācijas veidu
Kāda ir argumentēšanas loma organizācijās
Kādi ir komunikācijas veidi organizācijās
Kāda ir vertikālo un horizontālo komunikācijas veidu būtība
Kāda ir neformālo komunikāciju tīklu loma organizācijās
Cilvēka izturēšanās komunikācijas procesā
Kādi ir komunikācijas šķēršļi
Kā paaugstināt komunikācijas efektivitāti
Secinājumi
Komunikācijas jēdziens
Komunikācija ir informācijas divpusēja apmaiņa, kura nodrošina savstarpēju saprašanos.
Ja cilvēks nav panācis savstarpēju saprašanos ar to(tiem), kuram viņš cenšas nodot informāciju vai nodibinār kontaktus, tad var uzskatīt, ka komunikācija nav notikusi.
Komunikācija notiek tikai tad, kad ideja, kas radusies cilvēka apziņā, nonāk cita cilvēka apziņā tādā veidā, ka tiek nodrošināta tās saprašana un izmantošana.…
Prezentācija par komunikāciju organizācijā. Darbā izmantoti fotoattēli, tabulas. Apskatīti šādi jautājumi: 1.Kas ir komunikācijas jēdziens 2.Kāda ir komunikācijas loma menedžmenta procesā 3.Ko nozīmē komunikācijas process 4.Kādi ir starppersonu komunikāciju veidi, to atšķirības 5.Kādas ir verbālo un rakstveida komunikāciju priekšrocības un trūkumi 6.Kā pareizi izvēlēties komunikācijas veidu 7.Kāda ir argumentēšanas loma organizācijās 8.Kādi ir komunikācijas veidi organizācijās 9.Kāda ir vertikālo un horizontālo komunikācijas veidu būtība 10.Kāda ir neformālo komunikāciju tīklu loma organizācijās 11.Par cilvēka izturēšanos komunikāciju procesā 12.Kādi ir komunikācijas šķēršļi 13.Kā paaugstināt komunikācijas efektivitāti Un secinājumi par visiem šiem jautājumiem.
