Evaluation:
Published: 01.10.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
  • Research Papers 'Konkurētspējīgās priekšrocības un konkurētspējas analīze uzņēmumā "The Body Shop', 1.
  • Research Papers 'Konkurētspējīgās priekšrocības un konkurētspējas analīze uzņēmumā "The Body Shop', 2.
  • Research Papers 'Konkurētspējīgās priekšrocības un konkurētspējas analīze uzņēmumā "The Body Shop', 3.
  • Research Papers 'Konkurētspējīgās priekšrocības un konkurētspējas analīze uzņēmumā "The Body Shop', 4.
  • Research Papers 'Konkurētspējīgās priekšrocības un konkurētspējas analīze uzņēmumā "The Body Shop', 5.
  • Research Papers 'Konkurētspējīgās priekšrocības un konkurētspējas analīze uzņēmumā "The Body Shop', 6.
  • Research Papers 'Konkurētspējīgās priekšrocības un konkurētspējas analīze uzņēmumā "The Body Shop', 7.
  • Research Papers 'Konkurētspējīgās priekšrocības un konkurētspējas analīze uzņēmumā "The Body Shop', 8.
  • Research Papers 'Konkurētspējīgās priekšrocības un konkurētspējas analīze uzņēmumā "The Body Shop', 9.
  • Research Papers 'Konkurētspējīgās priekšrocības un konkurētspējas analīze uzņēmumā "The Body Shop', 10.
  • Research Papers 'Konkurētspējīgās priekšrocības un konkurētspējas analīze uzņēmumā "The Body Shop', 11.
  • Research Papers 'Konkurētspējīgās priekšrocības un konkurētspējas analīze uzņēmumā "The Body Shop', 12.
  • Research Papers 'Konkurētspējīgās priekšrocības un konkurētspējas analīze uzņēmumā "The Body Shop', 13.
  • Research Papers 'Konkurētspējīgās priekšrocības un konkurētspējas analīze uzņēmumā "The Body Shop', 14.
  • Research Papers 'Konkurētspējīgās priekšrocības un konkurētspējas analīze uzņēmumā "The Body Shop', 15.
  • Research Papers 'Konkurētspējīgās priekšrocības un konkurētspējas analīze uzņēmumā "The Body Shop', 16.
  • Research Papers 'Konkurētspējīgās priekšrocības un konkurētspējas analīze uzņēmumā "The Body Shop', 17.
  • Research Papers 'Konkurētspējīgās priekšrocības un konkurētspējas analīze uzņēmumā "The Body Shop', 18.
  • Research Papers 'Konkurētspējīgās priekšrocības un konkurētspējas analīze uzņēmumā "The Body Shop', 19.
  • Research Papers 'Konkurētspējīgās priekšrocības un konkurētspējas analīze uzņēmumā "The Body Shop', 20.
  • Research Papers 'Konkurētspējīgās priekšrocības un konkurētspējas analīze uzņēmumā "The Body Shop', 21.
  • Research Papers 'Konkurētspējīgās priekšrocības un konkurētspējas analīze uzņēmumā "The Body Shop', 22.
  • Research Papers 'Konkurētspējīgās priekšrocības un konkurētspējas analīze uzņēmumā "The Body Shop', 23.
  • Research Papers 'Konkurētspējīgās priekšrocības un konkurētspējas analīze uzņēmumā "The Body Shop', 24.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Konkurences un konkurētspējas priekšrocības jēdzienu analīze    4
1.1.  Konkurence    4
1.2.  Konkurētspēja, tās būtība    4
1.3.  Uzņēmuma konkurētspējīgās priekšrocības kā pamats konkurētspējas nodrošināšanai    7
2.  Stratēģijas izstrāde    8
2.1.  Stratēģijas jēdziens un tā nepieciešamība uzņēmumā    8
2.2.  Stratēģijas plānošanas process    10
3.  ”The Body Shop” konkurētspējas novērtēšana, konkurētspējīgo priekšrocību atrašana un attīstības stratēģijas izstrāde    15
3.1.  Vispārīgs uzņēmuma raksturojums    15
3.2.  ”The Body Shop” konkurētspējīgās vides analītiska izpēte    17
3.3.  Turpmākās attīstības stratēģijas izstrāde un piemērošana patreizējiem ekonomiskajiem apstākļiem    21
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    22
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    25
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Uzņēmuma konkurētspējas novērtējums un konkurētspējīgo priekšrocību atrašana ir svarīgs nosacījums veiksmīgas uzņēmuma attīstības stratēģijas izstrādei un realizācijai. Pareizi un atbilstoši ekonomiskajiem apstākļiem izveidota attīstības stratēģija ir labs līdzeklis, lai pārvarētu grūtos laikus un gan kvantitatīvi, gan kvalitatīvi uzlabotu uzņēmuma saimnieciskās darbības rādītājus.
Uzsākot pētījumu, tika izvirzīts jautājums – vai uzņēmuma konkurētspējas noteikšanā izmantotie vairāku stratēģiskās analīzes veidu priekšrocības spēj radīt reālajai dzīvei pielietojamāku attīstības stratēģiju. Beidzot pētījumu, tam tika iegūts apstiprinājums. Katrs stratēģiskās analīzes veids uz uzņēmumu un tā darbību liek paraudzīties no nedaudz savādāka skatupunkta. Tāpat atsevišķi analīzē izmantotie modeļi var kalpot par instrument citas analīzē iegūtās informācijas apstrādei. Līdz ar to – jo smalkāk tiek analizēts uzņēmums, jo precīzāk var izstrādāt tā turpmākās attīstības stratēģiju, jo uzņēmuma mērķi var tikt plānoti realizējamāki nekā tad, ja uzņēmums un tā darbība tiek apskatīti virspusējā līmenī.
Lai uzlabotu vairākus finanšu rādītājus, uzņēmumam vēl straujāk ir jāsamazina krājumu apjoms, kas deflācijas ietekmē kļūst dārgāki un līdz ar to grūtāk realizējamāki. Lai arī uzņēmumam ir noslēgti ilgtermiņa sadarbības līgumi ar piegādātājiem, ir nepieciešams pārskatīt to nosacījumus, piemēram, samazināt piegādes apjomus un/vai mainīt piegādāto preču partiju saturu. Uzņēmums var piedāvāt arī 1-2 dienu izpārdošanas, kas pašreizējos ekonomikas apstākļos var būt izdevīgas gan uzņēmumam (krājumu samazināšana), gan pircējiem (zemākas cenas).

Author's comment
Atlants