Evaluation:
Published: 17.01.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Organizāciju psiholoģijas eksāmena jautājumi un atbildes', 1.
  • Summaries, Notes 'Organizāciju psiholoģijas eksāmena jautājumi un atbildes', 2.
  • Summaries, Notes 'Organizāciju psiholoģijas eksāmena jautājumi un atbildes', 3.
  • Summaries, Notes 'Organizāciju psiholoģijas eksāmena jautājumi un atbildes', 4.
  • Summaries, Notes 'Organizāciju psiholoģijas eksāmena jautājumi un atbildes', 5.
  • Summaries, Notes 'Organizāciju psiholoģijas eksāmena jautājumi un atbildes', 6.
Extract

43.Ar ko atšķiras secinājumi Ohaijo un Mičiganas līderības pētījumos? Mičigānā – līderis nevar vienlaikus koncentrēties gan attiecībām, gan uzdevumam;Vadības stili: uz darbu orientēts un uz darbiniekiem orientēts. Ohaijo – izmantoja „līderības uzvedības apraksta” aptaujas lapas ar 150 jautājumiem. Divi galvenie faktori: Uzmanība un strukturēšana.
44.Ar ko situatīvās līderības pieeja atšķiras no uzvedības pieejas? Situatīvā līderība – vadītāju izvēle: vispirms ir nepieciešams noskaidrot, kas ir nepieciešams situācijā, kurā vadītājs strādās un vadītājs ir jāizvēlas atbilstoši situācijai. Uzvedības pieeja – uzskata, ka efektīvu līderību var iemācīties.
45.Kas ir kopējs, bet kas – atšķirīgs, Vrūma lēmumu pieņemšanas modelim un Levina vadību stilu teorijām?
46.Ar ko pēc būtības atšķiras Vrūma un Fīdlera līderības teorijas? Fīdlera līderības teorijā līderības efektivitāti nosaka divu vai vairāku mainīgo situācijas faktoru mijiedarbība. Vrūma teorijā efektivitāte = lēmumu kvalitāte x grupas piekrišana
47.Kādas ir situatīvo līderības teoriju priekšrocības salīdzinājumā ar citām līderības teorijām?
48.Kas ir harizmātiskais līderis? pateicoties savām pers. Īpašībām, spēj spēcīgi un ekstraordināri ietekmēt savus sekotājus.harizmu piedēvē, sekotāji saskata- īpašas spējas

Editor's remarks
Atlants