Author:
Evaluation:
Published: 26.11.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
  • Presentations 'Vides ilgtspējības aspekti mājturības stundās pamatskolā', 1.
  • Presentations 'Vides ilgtspējības aspekti mājturības stundās pamatskolā', 2.
  • Presentations 'Vides ilgtspējības aspekti mājturības stundās pamatskolā', 3.
  • Presentations 'Vides ilgtspējības aspekti mājturības stundās pamatskolā', 4.
  • Presentations 'Vides ilgtspējības aspekti mājturības stundās pamatskolā', 5.
  • Presentations 'Vides ilgtspējības aspekti mājturības stundās pamatskolā', 6.
  • Presentations 'Vides ilgtspējības aspekti mājturības stundās pamatskolā', 7.
  • Presentations 'Vides ilgtspējības aspekti mājturības stundās pamatskolā', 8.
  • Presentations 'Vides ilgtspējības aspekti mājturības stundās pamatskolā', 9.
  • Presentations 'Vides ilgtspējības aspekti mājturības stundās pamatskolā', 10.
  • Presentations 'Vides ilgtspējības aspekti mājturības stundās pamatskolā', 11.
  • Presentations 'Vides ilgtspējības aspekti mājturības stundās pamatskolā', 12.
  • Presentations 'Vides ilgtspējības aspekti mājturības stundās pamatskolā', 13.
  • Presentations 'Vides ilgtspējības aspekti mājturības stundās pamatskolā', 14.
  • Presentations 'Vides ilgtspējības aspekti mājturības stundās pamatskolā', 15.
Extract

Secinājumi
Mājturība ir pieder pie mācību priekšmetu bloka – cilvēks un sabiedrība, kas ir ciešā saistībā ar ilgtspējības definīciju;
Mājturības tēmas ir ļoti elastīgas un viegli pakļaujas vides ilgtspējības aspekta integrācijai, jo mācību priekšmeta standartā iekļauta ilgtspējība;
Skolēniem mācot vides ilgtspējību jāņem vērā visi tās aspekti – kultūras, sociālais, vides un ekonomikas;
Pedagogu nepietiekamās zināšanas par ilgtspējīgu attīstību ir galvenā problēma, lai mācību priekšmetā integrētu ilgtspējības pamatnostādnes;

Secinājumi
Ilgtspējības integrācija pagaidām nav pedagogu prioritāte jo ir atbilstošas literatūras trūkums;
Lai mācību priekšmetā varētu integrēt vides ilgtspējības aspektus, pedagogam pašam tie ir jāpārzina un jābūt ieinteresētam un radošam ilgtspējības realizācijai skolā;
Ja pedagogs apzinās vides ilgtspējības ekonomiskā aspekta plašās iespējas, tad spēs ieinteresēt arī skolēnus aspektu apguvē un radošā pieejā mācību procesam.

Author's comment
Atlants