Author:
Evaluation:
Published: 08.05.2014.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
  • Practice Reports 'Vadības prakses pārskats autoservisā', 1.
  • Practice Reports 'Vadības prakses pārskats autoservisā', 2.
  • Practice Reports 'Vadības prakses pārskats autoservisā', 3.
  • Practice Reports 'Vadības prakses pārskats autoservisā', 4.
  • Practice Reports 'Vadības prakses pārskats autoservisā', 5.
  • Practice Reports 'Vadības prakses pārskats autoservisā', 6.
  • Practice Reports 'Vadības prakses pārskats autoservisā', 7.
  • Practice Reports 'Vadības prakses pārskats autoservisā', 8.
  • Practice Reports 'Vadības prakses pārskats autoservisā', 9.
  • Practice Reports 'Vadības prakses pārskats autoservisā', 10.
  • Practice Reports 'Vadības prakses pārskats autoservisā', 11.
  • Practice Reports 'Vadības prakses pārskats autoservisā', 12.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma vispārīgs raksturojums    4
1.1.  Par uzņēmumu    4
1.2.  Sniegtie pakalpojumi    4
2.  Materiāli tehniskā bāze    6
2.1.  Telpas    6
2.2.  Inventārs    6
3.  Personāls    8
4.  Darba vides riski    9
5.  Uzņēmuma vadības organizācija    10
5.1.  Uzņēmuma vadības funkcijas    10
5.2.  Vadītāja pienākumi    10
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
Lai arī servisa atrašanās vieta ir grūti pieejama, tomēr klientu loks ir pietiekošs. Ņemot vērā servisa augsto kvalitāti, uzskatām, ka būtu izdevīgi servisa telpas pārvietot tuvāk vietām, kur apgrozās vairāk cilvēku, šeit atstājot tikai kravas un smago automobīļu remontu.
Priekšlikumi:
• Piemērot soda naudas debitoriem, kuri laikā nav norēķinājušies par pasūtījumu, kā arī rēķinos stingri noteikt termiņu līdz kuram tas jāapmaksā.
• Izveidot jaunu reklāmu, tādejādi aktualizējot savu pakalpojumu.
• Paaugstināt darbinieku motivāciju pienākumu veikšanai, veidojot efektīgākas attiecīgās piemaksu un prēmiju sistēmas.

Author's comment
Atlants