-
SIA "Izzi" mārketings
Research Papers7 Marketing, Advertising, Business, Management
Pieprasījuma palielināšanas iespējas uzņēmumā „IZZI”
Ik gadu nepieciešams ieguldīt naudas līdzekļus tīkla modernizācijasi, kas manāmi uzlabos pakalpojumu kvalitāti. Tautā saka, ka kvalitatīvam produktam nav pat nepieciešama reklāma, lai to iegādātos patērētājs. Tāpēc jādara viss iespējamais, lai piedāvātais pakalpojums runā pats par sevi.
Manuprāt, telekomunikāciju pakalpojumu uzņēmumam lielu peļņu varētu nest investēšana, meituzņēmuma izveidošanai, kas nodarbosies ar klientu televizoru un datoru remontu. Dotajā brīdī komānija rūpējas par signāla nogādāšanu līdz klienta gala ierīcei, taču nesniedz nekādu palīdzību, kas saistītas ar klienta īpašumā esošā televizora vai datora problēmām, tādējādi liekot klientam meklēt dotā pakalpojuma sniezējus citur. Ja kompānija spētu pēc noteiktas samaksas sniegt remonta un konfigurācijas pakalpojumus klientiem piederošām iekārtām, tad uzņēmums iegūtu patstāvīgus ienākumus, nenovirzot šos klientus citiem pakalpojumu sniedzējiem. Līdz ar to kompānijai parādīdots plašs papildpakalpojumu sortiments pēc kura savukārt, manuprāt, būtu ļoti liels pieprasījums.
…
nevēlās maksāt, piemēram, par internetu, kurs nestrādā trīs reizes nedēļā. Pēc tam, kad noteikti uzņēmuma konkrētie mērķi, mārketinga uzdevums ir maksimāli sekmēt šo mērķu sasniegšanu. Sistemātiski, soli pa solim jāizzina pircēju vajadzības un viņu maksātspēju, nodrošināt pirktspējas pārtapšanu konkrētā pieprasījumā pēc konkrētas preces un panākt, lai pircēja saikne ar preču pārdevēju būtu daudzkārtīga un ilglaicīga. Mārketinga koncepcija Mārketinga koncepcijas ir vispārējas pieejas uzdevumu atrisināšanai, lai sasniegtu vēlamo noieta līmeni dažādos tirgos. Telekomiunikācijas pakalpojumu sniedzēja „Izzi” mārketinga pamatā tiek izmantoti divu koncepciju veidi: 1) Produkta pilnveidošanas koncepcija (produkta koncepcija).
Izmantota viena atsauce.