Evaluation:
Published: 26.08.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
  • Research Papers 'Kvalitātes vadības pieeja Jūrmalas slimnīcā', 1.
  • Research Papers 'Kvalitātes vadības pieeja Jūrmalas slimnīcā', 2.
  • Research Papers 'Kvalitātes vadības pieeja Jūrmalas slimnīcā', 3.
  • Research Papers 'Kvalitātes vadības pieeja Jūrmalas slimnīcā', 4.
  • Research Papers 'Kvalitātes vadības pieeja Jūrmalas slimnīcā', 5.
  • Research Papers 'Kvalitātes vadības pieeja Jūrmalas slimnīcā', 6.
  • Research Papers 'Kvalitātes vadības pieeja Jūrmalas slimnīcā', 7.
  • Research Papers 'Kvalitātes vadības pieeja Jūrmalas slimnīcā', 8.
  • Research Papers 'Kvalitātes vadības pieeja Jūrmalas slimnīcā', 9.
  • Research Papers 'Kvalitātes vadības pieeja Jūrmalas slimnīcā', 10.
  • Research Papers 'Kvalitātes vadības pieeja Jūrmalas slimnīcā', 11.
  • Research Papers 'Kvalitātes vadības pieeja Jūrmalas slimnīcā', 12.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  Kvalitātes vadības realizācija    4
3.  Darba efektivitātes uzlabošana    6
4.  Pielietotās metodes    7
5.  Secinājumi un rekomendācijas    10
  Izmantotās literatūras saraksts    11
Extract

5. Secinājumi un rekomendācijas
Izskatot un konsultējoties ar Jūrmalas slimnīcas darbiniekiem, var secināt, ka:
• Jūrmalas slimnīcā tiek veikta kvalitātes vadība augstā līmenī, par ko liecina vadīšanās pēc starptautiskajiem standartiem ISO 9001:2008 un ISO 15189:2008.
• Problēmu cēloņu noteikšanas gadījumā tiek izmantota Cēloņu-seku analīzes metode, kas tiek īstenota ar anonīmas anketas palīdzību, kur klienti var sniegt savas domas un pieredzi saņemot pakalpojumu.
• Slimnīcā tiek veikti arī regulāri auditi, lai kontrolētu gan attiecīgo inventāru un tā izmantošanu, gan personāla darbības atbilstību noteiktajām prasībām.
• Darbinieki ikdienā neizjūt ka pastāvētu kvalitātes vadība Jūrmalas slimnīcā.
• Brīvi izsniedz visas izmeklējumu rezultātu atbildes, kas ir pret kvalitātes prasībām.

Tika izteiktas arī dažas rekomendācijas, kas būtu jāvirza tālāk uz izskatīšanu un realizāciju:
• Veikt lielākas aktivitātes, kas parādītu ka Jūrmalas slimnīcā tiek veikta kvalitātes vadība un ka jāvadās pēc tās noteiktajiem standartiem, lai darbs būtu atbilstoši prasībām.
• Vajadzētu vadīties pēc, piemēram, Paula Stradiņa klīniskās universitātes slimnīcas metodēm, kur izmeklējumu rezultātu atbildes izsniedz vai nu konkrētajai personai vai ar pilnvaru noteiktai personai.

Author's comment
Atlants