Author:
Evaluation:
Published: 05.03.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
  • Summaries, Notes 'Mārketinga informācijas sistēma un tās veidošana', 1.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga informācijas sistēma un tās veidošana', 2.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga informācijas sistēma un tās veidošana', 3.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga informācijas sistēma un tās veidošana', 4.
Extract

Mārketinga pētījumi ir nepieciešami jebkuram uzņēmumam, ja tas darbojas brīvā tirgū. Tomēr pirms šādu pasākumu veikšanas būtu nepieciešama situācijas analīze, kuras uzdevums ir noteikt tos apstākļus, kas ietekmē uzņēmuma darbību un jānovērtē arī dažādu mārketinga pasākumu iespējamās sekas.
Pirmajā fāzē tiek vākta informācija un veikti tirgus pētījumi par konkurenci, tendencēm patērētāju prasībām, vispārējo likumdošanu un mazumtirgotāju prasībām pret attiecīgo produktu. …

Author's comment
Atlants