Author:
Evaluation:
Published: 31.05.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Research Papers 'Uzņēmuma dibināšana, brendu un reklāmas stratēģija', 1.
  • Research Papers 'Uzņēmuma dibināšana, brendu un reklāmas stratēģija', 2.
  • Research Papers 'Uzņēmuma dibināšana, brendu un reklāmas stratēģija', 3.
  • Research Papers 'Uzņēmuma dibināšana, brendu un reklāmas stratēģija', 4.
  • Research Papers 'Uzņēmuma dibināšana, brendu un reklāmas stratēģija', 5.
  • Research Papers 'Uzņēmuma dibināšana, brendu un reklāmas stratēģija', 6.
  • Research Papers 'Uzņēmuma dibināšana, brendu un reklāmas stratēģija', 7.
  • Research Papers 'Uzņēmuma dibināšana, brendu un reklāmas stratēģija', 8.
  • Research Papers 'Uzņēmuma dibināšana, brendu un reklāmas stratēģija', 9.
  • Research Papers 'Uzņēmuma dibināšana, brendu un reklāmas stratēģija', 10.
  • Research Papers 'Uzņēmuma dibināšana, brendu un reklāmas stratēģija', 11.
  • Research Papers 'Uzņēmuma dibināšana, brendu un reklāmas stratēģija', 12.
  • Research Papers 'Uzņēmuma dibināšana, brendu un reklāmas stratēģija', 13.
  • Research Papers 'Uzņēmuma dibināšana, brendu un reklāmas stratēģija', 14.
  • Research Papers 'Uzņēmuma dibināšana, brendu un reklāmas stratēģija', 15.
  • Research Papers 'Uzņēmuma dibināšana, brendu un reklāmas stratēģija', 16.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Vispārīgā daļa    3
1.1.  Uzņēmuma forma    3
1.2.  Uzņēmuma pamatdarbības joma    4
1.3.  Uzņēmuma atrašanās vieta    4
2.  Uzņēmuma detalizētas apraksts    5
2.1.  Uzņēmuma pārvaldes organizatoriskā struktūra    5
2.2.  Uzņēmuma zinātniskais un pētniecības darbs    6
2.3.  Produktu ražošanas tehnoloģijas projekts    6
2.4.  Uzņēmuma atrašanas vieta un tas pamatojums    6
2.6.  Uzņēmuma ārējais grupu plānojums    7
2.6.  Uzņēmuma iekštelpu grupu plānojums    8
2.7.  Ražošanas cikls un to iespaidošie faktori    9
2.8.  Izstrādājumu kvalitātē, tas nodrošināšana un vadīšana    10
3.  Uzņēmuma tirgvedības vadīšana    11
3.1.  zstrādājumu pārdošanas, vadīšanas un reklāmas stratēģijas    11
3.2.  Cenu veidošanas politika    13
3.3.  Uzņēmuma cenu stratēģijas noteikšanas darbības plāns    14
3.4.  Produktu virzīšana tirgū    15
3.4.  Produktu realizācijas posmi    16
Extract

Produktu virzīšana tirgū
Preces virzīšanas tirgū galvenais mērķis ir lai cilvēki pirktu preci vai pakalpojumu. Pircēji tiek iedrošināti pirkt jaunu preci, reklamējot to preses izdevumos, televīzijā u.c. Iepazīstinot ar sava uzņēmuma darbību un piedāvātajām precēm , reklāmā un pārdevējam jāatklāj šīs preces iegādes un lietošanas izdevīgums, tāpēc jāievēro vairāki noteikumi:
jāparāda šīs preces priekšrocības, kas sagaida tās lietotāju;
jāparāda preces lietošanas process, lai pircējs zinātu, kā ar šo preci ir jārīkojas;
jāpanāk, lai rekomendācijas būtu pircējam pievilcīgas;
jācenšas pamatot preces izdevīgumu, balstoties uz cilvēka uztveres īpatnībām;
nedrīkst aizsegt preces izdevīgumu ar dažādiem blakusefektiem reklāmā.

Preču virzīšana tirgū sastāv no reklāmas, propagandas jeb sabiedriskās domas ietekmēšanas, noieta veicināšanas, tiešās pārdošanas.
Mūsu tirgus ir kļuvis daudz sarežģītāks, bet pircējs - izvēlīgāks, konkurence kļuvusi spēcīgāka. Tāpēc daudz, kas ir atkarīgs no tā, ko par mūsu brendu domā cilvēki. Tā kā reklāma ir viens no informācijas līdzekļiem, lai piesaistītu uzmanību, izraisītu interesi, padarītu preci populāru, tad uzņēmuma izdevumos ir atvēlēti līdzekļi reklāmai. Lai veicinātu mūsu brendu popularitāti un nodrošinātu vizuālo informāciju, piesaistot potenciālos patērētājus, ir izstrādāts mūsu brenda dizaina noformējums. Tā kā SIA “Best Coffee” darbības specifika ir kafijas ražotne, tad ir svarīgi vietas kur to pārdot. Sadarbībā ar lielveikaliem: Rimi, Super Neto, Maxima,Ikki, ir labas naudas ieguldījumi, lai popularizētu savu jaunu brendu Latvijā, jo tieši viņi ir liela daļa no visas Latvijas pārtikas veikaliem. Un, lai stimulētu patērētājus uz kafijas pirkšanu, mūsu firmai ir izdomātas reklāmas akcijas, kuru galvenie mērķi ir:
informēt patērētājus par cenu izmaiņām un atlaidēm;
veidot priekšstatu par ražotni;
pārliecināt klientus par kafijas kvalitāti;
stimulēt pirkšanu ar loterijām izlasēm;
Katrai firmai, kura grib tirgū ieviest jaunu preci, vajag pirmkārt izdomāt ideju, ar kuru precei būs pieprasījums un otrkārt, tas ir jau realizācijas un preču stimulēšana, ar ko var panākt
maksimālu rezultātu.

Author's comment
Atlants