Author:
Evaluation:
Published: 19.12.2003.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Skolēnu pašpārvaldes darbība', 1.
  • Summaries, Notes 'Skolēnu pašpārvaldes darbība', 2.
  • Summaries, Notes 'Skolēnu pašpārvaldes darbība', 3.
  • Summaries, Notes 'Skolēnu pašpārvaldes darbība', 4.
Extract

Izglītības mērķis – brīvas, radošas, patstāvīgas, atbildīgas personības veidošana.
Nevar izveidot patstāvīgu personību, nevar iemācīt pastāvību, atbildību, bet var radīt apstākļus, kuros šīs īpašības tiek attīstītas, kā arī veicināt tādu spēju attīstību, kas nepieciešamas personības nepārtrauktai un apzinātai pilnveidei.
Pašreizējos apstākļos, kad skolām ir pietiekama brīva rīcības iespēja, ļoti liela loma ir tam, cik demokrātiska ir skolas vadība. Demokrātisku vadību raksturo tas, cik lielā mērā tā „atver” skolu demokrātijas idejām vai nolemj to stagnācijai.
Skolēnu pašpārvaldes realizēšana skolā ir viens no avotiem mācību un audzināšanas procesa pilnīgošanā, skolēnu sabiedriskās aktivitātes un atbildības attīstīšanā, jo līdz ar oktobrēnu, pionieru darbības izbeigšanos skolas dzīvē šajā jomā radās tukšums.…

Author's comment
Atlants