Author:
Evaluation:
Published: 22.11.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
  • Business Plans 'Biznesa plāna izvēlētās industrijas un produkta analīze', 1.
  • Business Plans 'Biznesa plāna izvēlētās industrijas un produkta analīze', 2.
  • Business Plans 'Biznesa plāna izvēlētās industrijas un produkta analīze', 3.
  • Business Plans 'Biznesa plāna izvēlētās industrijas un produkta analīze', 4.
  • Business Plans 'Biznesa plāna izvēlētās industrijas un produkta analīze', 5.
  • Business Plans 'Biznesa plāna izvēlētās industrijas un produkta analīze', 6.
  • Business Plans 'Biznesa plāna izvēlētās industrijas un produkta analīze', 7.
  • Business Plans 'Biznesa plāna izvēlētās industrijas un produkta analīze', 8.
  • Business Plans 'Biznesa plāna izvēlētās industrijas un produkta analīze', 9.
  • Business Plans 'Biznesa plāna izvēlētās industrijas un produkta analīze', 10.
  • Business Plans 'Biznesa plāna izvēlētās industrijas un produkta analīze', 11.
  • Business Plans 'Biznesa plāna izvēlētās industrijas un produkta analīze', 12.
  • Business Plans 'Biznesa plāna izvēlētās industrijas un produkta analīze', 13.
  • Business Plans 'Biznesa plāna izvēlētās industrijas un produkta analīze', 14.
  • Business Plans 'Biznesa plāna izvēlētās industrijas un produkta analīze', 15.
  • Business Plans 'Biznesa plāna izvēlētās industrijas un produkta analīze', 16.
  • Business Plans 'Biznesa plāna izvēlētās industrijas un produkta analīze', 17.
  • Business Plans 'Biznesa plāna izvēlētās industrijas un produkta analīze', 18.
  • Business Plans 'Biznesa plāna izvēlētās industrijas un produkta analīze', 19.
  • Business Plans 'Biznesa plāna izvēlētās industrijas un produkta analīze', 20.
  • Business Plans 'Biznesa plāna izvēlētās industrijas un produkta analīze', 21.
  • Business Plans 'Biznesa plāna izvēlētās industrijas un produkta analīze', 22.
  • Business Plans 'Biznesa plāna izvēlētās industrijas un produkta analīze', 23.
  • Business Plans 'Biznesa plāna izvēlētās industrijas un produkta analīze', 24.
  • Business Plans 'Biznesa plāna izvēlētās industrijas un produkta analīze', 25.
  • Business Plans 'Biznesa plāna izvēlētās industrijas un produkta analīze', 26.
  • Business Plans 'Biznesa plāna izvēlētās industrijas un produkta analīze', 27.
  • Business Plans 'Biznesa plāna izvēlētās industrijas un produkta analīze', 28.
  • Business Plans 'Biznesa plāna izvēlētās industrijas un produkta analīze', 29.
  • Business Plans 'Biznesa plāna izvēlētās industrijas un produkta analīze', 30.
  • Business Plans 'Biznesa plāna izvēlētās industrijas un produkta analīze', 31.
  • Business Plans 'Biznesa plāna izvēlētās industrijas un produkta analīze', 32.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Vispārējs industrijas raksturojums    5
  Produktu raksturojums    10
  Konkurentu analīze    13
  Statistisko datu analīze    17
  Rīga skaitļos    18
  Teritorija    18
  Teritoriālais iedalījums    18
  Iedzīvotāji    18
  Iedzīvotāju skaita sadalījums pa rajoniem un priekšpilsētām    18
  Daži fakti par rīdziniekiem    19
  Iespēju un draudu analīze    25
  Secinājumi    26
  Avotu pārskats    27
Extract

Secinājumi
• Industrijas un produkta analīze lika saprast cik grūti ir izprast un izanalizēt industriju;
• Industrijas analīze ir ļoti svarīgs faktors, lai varētu spriest par uzņēmuma rentabilitāti, kā arī par konkurentu skaitu (tiešo, netiešo un potenciālo);
• Svarīgs faktors biznesa idejas radīšanā ir izvēlēties tai piemērotu vidi un atrašanās vietu.
• Industrijas robeža ir plaša, ja neskaita „Ebay.com”, tad industrija robežojas ar Latvijas teritoriju.
• Piedāvātais produkts ir daudzveidīgs un apmierina daudzas klientu vēlmes un vajadzības.
• Lai gan uzņēmumam ir daudz tiešo un netiešo konkurentu, tas piedāvā diferencētāku produkciju, kā tā konkurenti.
• Kopumā industrijā strādājošie uzņēmumi katru gadu strādā ar peļņu, izņēmums ir tikai krīzes laiks.
• Industrijas pieaugošā peļņa ir saistīta ar iedzīvotāju ikgadējo ienākumu pieauguma līmeni.
• Iespējas ir vairāk, nekā draudi.
• Industrija ir pievilcīga potenciālajiem konkurentiem.
• Ieiešanas un iziešanas barjeras nav augstas.

Author's comment
Atlants