Author:
Evaluation:
Published: 04.02.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Kritiski konstruktīvais mācību modelis Lat 2 stundās', 1.
  • Summaries, Notes 'Kritiski konstruktīvais mācību modelis Lat 2 stundās', 2.
  • Summaries, Notes 'Kritiski konstruktīvais mācību modelis Lat 2 stundās', 3.
  • Summaries, Notes 'Kritiski konstruktīvais mācību modelis Lat 2 stundās', 4.
  • Summaries, Notes 'Kritiski konstruktīvais mācību modelis Lat 2 stundās', 5.
  • Summaries, Notes 'Kritiski konstruktīvais mācību modelis Lat 2 stundās', 6.
  • Summaries, Notes 'Kritiski konstruktīvais mācību modelis Lat 2 stundās', 7.
  • Summaries, Notes 'Kritiski konstruktīvais mācību modelis Lat 2 stundās', 8.
  • Summaries, Notes 'Kritiski konstruktīvais mācību modelis Lat 2 stundās', 9.
  • Summaries, Notes 'Kritiski konstruktīvais mācību modelis Lat 2 stundās', 10.
  • Summaries, Notes 'Kritiski konstruktīvais mācību modelis Lat 2 stundās', 11.
  • Summaries, Notes 'Kritiski konstruktīvais mācību modelis Lat 2 stundās', 12.
  • Summaries, Notes 'Kritiski konstruktīvais mācību modelis Lat 2 stundās', 13.
  • Summaries, Notes 'Kritiski konstruktīvais mācību modelis Lat 2 stundās', 14.
  • Summaries, Notes 'Kritiski konstruktīvais mācību modelis Lat 2 stundās', 15.
  • Summaries, Notes 'Kritiski konstruktīvais mācību modelis Lat 2 stundās', 16.
Extract

Jaukts teorētiskais modelis: Mācīšanās teorētiskais DM (didaktiskas jēdziena izpratne un izglītības priekšnosacījumu analīzi)+Komunikatīvais DM (emancipācija un mācīšanas un mācīšanās procesu saistība ar sabiedrību un politiku + Curriculum DM (mācīšanās mērķu un kontroles prioritāte) + Izglītības teorētiskais DM (perspektīvās plānošanas shēma vairākām stundām un didaktiskā analīze, kurā prioritātei r mācīšanās mērķiem, nevis satura, akcentējot demokrātisko socializāciju)

Instrukcija
attiecas nevis uz mācību stundu, bet gan uz visu tematu
primārs nevis saturs, bet gan mērķi

Modeļa apraksts:
Izglītība kā emancipācija. Tā vispārīga- tas nozīmē visiem, vispusīga (sirds, galva, roka) vispārinoša (galvenās problēmas miers, ekoloģija, starpkulturalitāte, es-tu attiecības, jaunās tehnoloģijas;
Individuālie mācīšanās mērķi vērsti uz pašnoteikšanās, līdzdalības un solidaritātes spēju attīstību.
Mācīšana un mācīšanās ir mijiedarbības process: skolēni tiek iesaistīti mācību plānošanā un analīzē…

Author's comment
Atlants