Author:
Evaluation:
Published: 14.08.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
  • Research Papers 'Nīderlandes nodokļu un muitas administrācijas stratēģiju novertējums', 1.
  • Research Papers 'Nīderlandes nodokļu un muitas administrācijas stratēģiju novertējums', 2.
  • Research Papers 'Nīderlandes nodokļu un muitas administrācijas stratēģiju novertējums', 3.
  • Research Papers 'Nīderlandes nodokļu un muitas administrācijas stratēģiju novertējums', 4.
  • Research Papers 'Nīderlandes nodokļu un muitas administrācijas stratēģiju novertējums', 5.
  • Research Papers 'Nīderlandes nodokļu un muitas administrācijas stratēģiju novertējums', 6.
  • Research Papers 'Nīderlandes nodokļu un muitas administrācijas stratēģiju novertējums', 7.
  • Research Papers 'Nīderlandes nodokļu un muitas administrācijas stratēģiju novertējums', 8.
  • Research Papers 'Nīderlandes nodokļu un muitas administrācijas stratēģiju novertējums', 9.
  • Research Papers 'Nīderlandes nodokļu un muitas administrācijas stratēģiju novertējums', 10.
  • Research Papers 'Nīderlandes nodokļu un muitas administrācijas stratēģiju novertējums', 11.
  • Research Papers 'Nīderlandes nodokļu un muitas administrācijas stratēģiju novertējums', 12.
  • Research Papers 'Nīderlandes nodokļu un muitas administrācijas stratēģiju novertējums', 13.
  • Research Papers 'Nīderlandes nodokļu un muitas administrācijas stratēģiju novertējums', 14.
  • Research Papers 'Nīderlandes nodokļu un muitas administrācijas stratēģiju novertējums', 15.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  Nodokļu un muitas pārvalde Nīderlandē    5
2.  Latvijas nodokļu un muitas pārvaldes stratēģija    8
3.  Nīderlandes un Latvijas muitas un nodokļu administrācijas stratēģiju salīdiznāšana    10
  Secinājumi    12
  Bibliogrāfiskais saraksts    13
Extract

Secinājumi
Katrai no valstīm ir svarīgi iekasēt nodokļus, lai varētu kompensēt savus izdevumus. Lai šie procesi tiktu regulēti ir nepieciešamas speciālas iestādes, kas kontrolē nodokļu iekasēšanu un muitas darījumus. Šajā gadījumā tie ir muitas un nodokļu dienesti. Dažas valstīs tās tiek apvienotas vienā iestādē, tā tas ir Latvijā - VID un Nīderlandē - Belastingdienst. Šīm iestādēm ir vajadzīgs izstrādāt stratēģijas plānu, lai tie varētu sekmīgi strādāt nākotnē.
Izstrādājot referātu par Nīderlandes Nodokļu un Muitas administrāciju stratēģiju, autore nonāca pie vairākiem secinājumiem:
• Jebkurai valstij ir svarīgi iekasēt nodokļus, cīnoties ar „ēnu ekonomiku” un muitas lietu kontrolēšanu;
• Lai veiksmīgi tiktu iekasēti nodokļi un kontrolēta muita jebkurai pārvaldei ir jāizveido sava stratēģija, uzdevumi, vīzija un misija;
• Misijas, vīzijas, mērķa un uzdevumu izvirzīšana var būtiski ietekmēt jebkuru pārvaldes darbību;
• Nīderlandei nav izstrādāta konkrēta muitas un nodokļu administrācijas stratēģija, taču viņiem ir izstrādāta misija un vērtības;
• Nīderlandei ir ļoti svarīga sadarbība ar nodokļu maksātājiem, kā arī strādāšana elektroniskā vidē, jo tas ir daudz ātrāk un ērtāk;
• Latvijai un Nīderlandei ir vairākas vērtības, kuras sakrīt, tas nozīmē, ka muitas un nodokļu administrācijas dienestiem ir kopīgi mērķi un uzdevumi.
• Latvijas stratēģija ir konkrēti formulēta, tā nosaka kāda tā vēlas būt nākotnē un kādi ir tās mērķi, taču Nīderlandei nav konkrēti formulēta stratēģija.

Author's comment
Atlants