-
Stratēģiskais projekts organizācijai
Nr. | Chapter | Page. |
Uzņēmuma vīzija, misija, mērķi un stratēģijas | 3 | |
Attīstības stratēģijas atsevišķās aktivitātes | 4 | |
Stratēģijas plāna izstrāde | 6 | |
Stratēģijas aktivitātēm nepieciešamo resursu aprēķins | 8 | |
Finanšu resursu aprēķins | 8 | |
Cilvēkresursu aprēķins | 10 | |
Stratēģijas īstenošanai nepieciešamo laika resursu aprēķins | 10 | |
Uzņēmuma konkurētspējas novērtējums | 12 | |
HansaWorld un Movex programmu lietošanas izmaksu salīdzinājums | 14 | |
Stratēģijas risku novērtēšana | 15 | |
Secinājumi | 16 |
Vīzija
Systemair- uzticams uzņēmums, kas koncentrējas uz piegādi, pieejamību un kvalitāti.
Misija
Izprotot mūsu klientu vajadzības, mēs piedāvāsim viņiem visoptimālākos augstākās kvalitātes ventilācijas risinājumus visīsākajā laikā, paaugstinot klientu dzīves kvalitāti un komfortu, dodot pozitīvu ieguldījumu sabiedrības labklājībā.
Mērķi
Ventilācijas uzņēmums Nr.1
Systemair produkcijas attīstības mērķis ir ražot produktus, kas ir vienkārši un videi draudzīgi, un kuri nodrošina, nomaina, pārvieto, uzsilda vai uzlabo gaisu telpās. Systemair produktus ir viegli izvēlēties, vienkārši uzstādīt, viegli uzturēt un vienkārši lietot.
Visi produkti- augstākajā kvalitātē.
Labi trennēti, zinoši un motivēti darbinieki.
Nodrošināt augstas klases preču pieejamību klientiem, tādā veidā apmierinot klienta vajadzības, piegādājot pareizo preci, pareizajā laikā un vietā.
Stratēģija
Ar vienkāršību un uzticamību, kā pamatvērtību, attīstīt, ražot un tirgot augstas kvalitātes ventilācijas produktus.…
Uzņēmuma vīzija, misija, mērķi un stratēģijas 3 Attīstības stratēģijas atsevišķās aktivitātes 4 Stratēģijas plāna izstrāde 6 Stratēģijas aktivitātēm nepieciešamo resursu aprēķins 8 Finanšu resursu aprēķins 8 Cilvēkresursu aprēķins 9 Stratēģijas īstenošanai nepieciešamo laika resursu aprēķins 10 Uzņēmuma konkurētspējas novērtējums 12 HansaWorld un Movex programmu lietošanas izmaksu salīdzinājums 14 Stratēģijas risku novērtēšana 15 Secinājumi 16
