Author:
Evaluation:
Published: 16.02.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Business Plans 'SIA "X" biznesa plāns', 1.
  • Business Plans 'SIA "X" biznesa plāns', 2.
  • Business Plans 'SIA "X" biznesa plāns', 3.
  • Business Plans 'SIA "X" biznesa plāns', 4.
  • Business Plans 'SIA "X" biznesa plāns', 5.
  • Business Plans 'SIA "X" biznesa plāns', 6.
  • Business Plans 'SIA "X" biznesa plāns', 7.
  • Business Plans 'SIA "X" biznesa plāns', 8.
  • Business Plans 'SIA "X" biznesa plāns', 9.
  • Business Plans 'SIA "X" biznesa plāns', 10.
  • Business Plans 'SIA "X" biznesa plāns', 11.
  • Business Plans 'SIA "X" biznesa plāns', 12.
  • Business Plans 'SIA "X" biznesa plāns', 13.
  • Business Plans 'SIA "X" biznesa plāns', 14.
  • Business Plans 'SIA "X" biznesa plāns', 15.
  • Business Plans 'SIA "X" biznesa plāns', 16.
  • Business Plans 'SIA "X" biznesa plāns', 17.
  • Business Plans 'SIA "X" biznesa plāns', 18.
  • Business Plans 'SIA "X" biznesa plāns', 19.
  • Business Plans 'SIA "X" biznesa plāns', 20.
  • Business Plans 'SIA "X" biznesa plāns', 21.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    3
  Vispārēja informācija par uzņēmumu    4
  Pakalpojuma raksturojums    5
  Tirgus analīze    6
  Mārketinga stratēģija    8
  Uzņēmuma vadība, personāls    9
  Riski un galvenās problēmas    10
  Finanšu plāns    11
  Pielikums    19
Extract

Kopsavilkums
Veikala „Medus kārums” galvenais darbības veids ir pakalpojums: proti, biškopības produktu pārdošana Liepājā. SIA ”Medus kārums” pārdos labas kvalitātes medus produktus.
Uzņēmuma misija ir nodrošināt klientus ar augstas kvalitātes precēm par pieņemamām cenām. Mērķi turpmākajam darbam: 3.gadā palielināt klientu skaitu par 30% vairāk nekā 1.gadā, noslēgt ilgtermiņa līgumus ar vismaz 10 piegādātājiem pirmajā gadā.
Uzņēmumu dibinās aprīlī, tiks iepirkti pamatlīdzekļi, materiāli, slēgti līgumi ar piegādātājiem un maijā notiks veikala atvēršana.
Mērķklienti ir dažāda vecuma Liepājas iedzīvotāji (aptuveni no 20 līdz 74 gadu vecumam), bet tomēr lielāks īpatsvars tiek likts uz ģimenes cilvēkiem un pensionāriem. Mērķklienti ir ar vidējiem un augstiem ienākumiem. Liela daļa sabiedrības uzskata, ka medus ir dārgs, tomēr, par to ir vērts maksāt. Medus produktus pirks tie, kas ievēro veselīgu uzturu.
Produkta cena būs atkarīga no medus veida, kā arī no produkta veida vai tā būs svece vai ziede. Plānots, ka uzņēmuma apgrozījuma rentabilitāte būs 15%. Medus cena variēs no 5,96 Ls/kg līdz 11,80Ls/kg atkarībā no tā veida un daudzuma.
Tā kā tas būs jauns uzņēmums, lielākoties reklāma būs informatīva, lai piesaistītu sabiedrības uzmanību. Uzņēmums plāno ievietot reklāmu pilsētas radio, pilsētas avīzē, portālā www.liepajniekiem.lv
Uzņēmuma „Medus kārums” darbība tiks uzsākta, kad Uzņēmuma reģistrā apstiprinās SIA darbību un tiks saņemta reģistrācijas apliecība no Pārtikas un veterinārā dienesta.

Author's comment
Atlants