Evaluation:
Published: 16.09.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
  • Research Papers 'A/s "Grindeks" konkurētspēja ārējā tirgū', 1.
  • Research Papers 'A/s "Grindeks" konkurētspēja ārējā tirgū', 2.
  • Research Papers 'A/s "Grindeks" konkurētspēja ārējā tirgū', 3.
  • Research Papers 'A/s "Grindeks" konkurētspēja ārējā tirgū', 4.
  • Research Papers 'A/s "Grindeks" konkurētspēja ārējā tirgū', 5.
  • Research Papers 'A/s "Grindeks" konkurētspēja ārējā tirgū', 6.
  • Research Papers 'A/s "Grindeks" konkurētspēja ārējā tirgū', 7.
  • Research Papers 'A/s "Grindeks" konkurētspēja ārējā tirgū', 8.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Par AS „Grindeks”    2
1.  Funkcionālā stratēģija    2
2.  Uzņēmuma ieejas veids ārējā tirgū    4
Extract

„A/s Grindeks nemainīgi ieņem līderpozīcijas Baltijas farmācijas tirgū, būdams zāļu ražotājs ar vislielāko apgrozījumu. Produkcijas augstā kvalitāte un nemitīgais oriģinālproduktu pieprasījuma kāpums pasaules tirgos nodrošina augstu uzņēmuma konkurētspēju un ievērojamu tirgus izaugsmes potenciālu nākotnē.
Lai nodrošinātu stabilu apgrozījuma pieaugumu, Grindeks turpina virzību uz farmaceitiskā koncerna struktūras paplašināšanu un darbu pie ražošanas attīstīšanas, un jaunu pārstāvniecību izveides. Šobrīd Grindeks produkti tiek ražoti Igaunijā, Lietuvā un Polijā, nākotnē plānota ražošanas organizēšana arī Krievijas reģionā un citur.
Grindeks pārstāvniecības un aģenti strādā 13 valstīs – Lietuvā, Igaunijā, Krievijā, Kazahstānā, Gruzijā, Azerbaidžānā, Uzbekistānā, Ukrainā, Baltkrievijā, Moldovā, Polijā, Ungārijā un Čehijā, bet uzņēmuma produkcija tiek eksportēta uz vairāk nekā 40 valstīm pasaulē.”1
Pārstāvniecība ir organizatoriski patstāvīga Latvijā reģistrēta uzņēmuma vai ārvalstīs reģistrētas sabiedriskās, vai bezpeļņas organizācijas daļa, kura atrodas ārvalstīs.…

Author's comment
Atlants