Author:
Evaluation:
Published: 01.10.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
  • Research Papers 'Biznesa ētikas principi uzņēmumā', 1.
  • Research Papers 'Biznesa ētikas principi uzņēmumā', 2.
  • Research Papers 'Biznesa ētikas principi uzņēmumā', 3.
  • Research Papers 'Biznesa ētikas principi uzņēmumā', 4.
  • Research Papers 'Biznesa ētikas principi uzņēmumā', 5.
  • Research Papers 'Biznesa ētikas principi uzņēmumā', 6.
  • Research Papers 'Biznesa ētikas principi uzņēmumā', 7.
  • Research Papers 'Biznesa ētikas principi uzņēmumā', 8.
  • Research Papers 'Biznesa ētikas principi uzņēmumā', 9.
  • Research Papers 'Biznesa ētikas principi uzņēmumā', 10.
  • Research Papers 'Biznesa ētikas principi uzņēmumā', 11.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Narvesen vēsture    4
2.  Narvesen filozofija    6
2.1.  Narvesen vērtības    6
2.2.  Narvesen vērtību iedzīvināšana uzņēmuma ikdienā    8
3.  Sociālie projekti    9
  Secinājumi    10
Extract

Secinājumi
Kopumā, vērtējot Narvesen uzņēmumu, var secināt ka tas nesaskaras ar plaši izplatītām mikro līmeņa ētikas problēmām. Tas liela mēra ir pateicoties uz vērtību balstītai uzņēmuma vadīšanai. Savos 20 pieredzes gados kopā ar Narvesen neesmu ne reizi saskarusies ar varas un pakļautības problēmu risināšanu, strādājošo sieviešu novērtēšanas problēmu vai dienesta stāvokļa ļaunprātīgo izmantošanu. Neesmu ievērojusi uzņēmumā ari izdevīgo sakaru ētikas problēmu, franšīzes ņēmēju uzņēmumos darbojas veselas ģimenes, dažreiz viens ģimenes loceklis strādā Atbalsta birojā – tā saucas administrācija, cits ģimenes loceklis ir franšīzes līguma laimīgais īpašnieks.
Uzņēmuma ilggadīgas vadītajās personīgais piemērs ir vislabākais līdzeklis darbinieku ētiskuma paaugstināšanai.
Vadošos amatos stādā gan sievietes, gan vīrieši, vērtēšana notiek pēc darba rezultāta un pienesuma komandas darbam. Ikvienām ir iespējā aug un attīstīt savu karjeru uzņēmumā.
Narvesen stingra nostāja ar augstiem biznesa standartiem ļauj izvairīties arī no marko līmeņa ētikas problēmām. Ar neētiskiem uzņēmumiem vienkārši netiek strādāts, esam baltā saraksta arī valsts kontrolējošas institūcijās. Cienām un augsti vērtējam savus konkurentus un neizmantojām kādus neētiskus informācijas ievākšanas līdzekļus vai konkurētu nomelnošanu.

Author's comment
Atlants