Author:
Evaluation:
Published: 28.01.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
  • Research Papers 'Uzņēmuma “Welcome Travel” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības pl', 1.
  • Research Papers 'Uzņēmuma “Welcome Travel” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības pl', 2.
  • Research Papers 'Uzņēmuma “Welcome Travel” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības pl', 3.
  • Research Papers 'Uzņēmuma “Welcome Travel” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības pl', 4.
  • Research Papers 'Uzņēmuma “Welcome Travel” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības pl', 5.
  • Research Papers 'Uzņēmuma “Welcome Travel” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības pl', 6.
  • Research Papers 'Uzņēmuma “Welcome Travel” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības pl', 7.
  • Research Papers 'Uzņēmuma “Welcome Travel” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības pl', 8.
  • Research Papers 'Uzņēmuma “Welcome Travel” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības pl', 9.
  • Research Papers 'Uzņēmuma “Welcome Travel” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības pl', 10.
  • Research Papers 'Uzņēmuma “Welcome Travel” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības pl', 11.
  • Research Papers 'Uzņēmuma “Welcome Travel” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības pl', 12.
  • Research Papers 'Uzņēmuma “Welcome Travel” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības pl', 13.
  • Research Papers 'Uzņēmuma “Welcome Travel” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības pl', 14.
  • Research Papers 'Uzņēmuma “Welcome Travel” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības pl', 15.
  • Research Papers 'Uzņēmuma “Welcome Travel” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības pl', 16.
  • Research Papers 'Uzņēmuma “Welcome Travel” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības pl', 17.
  • Research Papers 'Uzņēmuma “Welcome Travel” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības pl', 18.
  • Research Papers 'Uzņēmuma “Welcome Travel” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības pl', 19.
  • Research Papers 'Uzņēmuma “Welcome Travel” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības pl', 20.
  • Research Papers 'Uzņēmuma “Welcome Travel” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības pl', 21.
  • Research Papers 'Uzņēmuma “Welcome Travel” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības pl', 22.
  • Research Papers 'Uzņēmuma “Welcome Travel” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības pl', 23.
  • Research Papers 'Uzņēmuma “Welcome Travel” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības pl', 24.
  • Research Papers 'Uzņēmuma “Welcome Travel” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības pl', 25.
  • Research Papers 'Uzņēmuma “Welcome Travel” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības pl', 26.
  • Research Papers 'Uzņēmuma “Welcome Travel” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības pl', 27.
  • Research Papers 'Uzņēmuma “Welcome Travel” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības pl', 28.
  • Research Papers 'Uzņēmuma “Welcome Travel” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības pl', 29.
  • Research Papers 'Uzņēmuma “Welcome Travel” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības pl', 30.
  • Research Papers 'Uzņēmuma “Welcome Travel” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības pl', 31.
  • Research Papers 'Uzņēmuma “Welcome Travel” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības pl', 32.
  • Research Papers 'Uzņēmuma “Welcome Travel” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības pl', 33.
  • Research Papers 'Uzņēmuma “Welcome Travel” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības pl', 34.
  • Research Papers 'Uzņēmuma “Welcome Travel” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības pl', 35.
  • Research Papers 'Uzņēmuma “Welcome Travel” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības pl', 36.
  • Research Papers 'Uzņēmuma “Welcome Travel” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības pl', 37.
  • Research Papers 'Uzņēmuma “Welcome Travel” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības pl', 38.
  • Research Papers 'Uzņēmuma “Welcome Travel” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības pl', 39.
  • Research Papers 'Uzņēmuma “Welcome Travel” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības pl', 40.
  • Research Papers 'Uzņēmuma “Welcome Travel” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības pl', 41.
  • Research Papers 'Uzņēmuma “Welcome Travel” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības pl', 42.
  • Research Papers 'Uzņēmuma “Welcome Travel” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības pl', 43.
  • Research Papers 'Uzņēmuma “Welcome Travel” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības pl', 44.
  • Research Papers 'Uzņēmuma “Welcome Travel” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības pl', 45.
  • Research Papers 'Uzņēmuma “Welcome Travel” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības pl', 46.
  • Research Papers 'Uzņēmuma “Welcome Travel” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības pl', 47.
  • Research Papers 'Uzņēmuma “Welcome Travel” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības pl', 48.
  • Research Papers 'Uzņēmuma “Welcome Travel” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības pl', 49.
  • Research Papers 'Uzņēmuma “Welcome Travel” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības pl', 50.
  • Research Papers 'Uzņēmuma “Welcome Travel” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības pl', 51.
  • Research Papers 'Uzņēmuma “Welcome Travel” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības pl', 52.
  • Research Papers 'Uzņēmuma “Welcome Travel” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības pl', 53.
  • Research Papers 'Uzņēmuma “Welcome Travel” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības pl', 54.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  Uzņēmuma apraksts    5
1.1.  Vietējo tūristu iespējas    6
1.2.  Ārzemju tūristu iespējas    7
2.  Nozares un konkurences analīze    8
2.1.  Nozares analīze    8
2.2.  Konkurences analīze    9
2.3.  Tirdzniecības makrovide    12
2.3.1.  Demogrāfiskie faktori    12
2.3.2.  Ģeogrāfiskie faktori    14
2.3.3.  Sociālie faktori    14
2.3.4.  Kultūras un izglītības faktori    15
2.3.5.  Politiskie faktori    15
2.3.6.  Likumdošanas un tiesiskie faktori    15
2.3.7.  Ekonomiskie faktori    16
2.4.  Mārketinga mikrovide    17
2.4.1.  Pircēji    17
2.4.2.  Starpnieki    17
2.4.3.  Konkurenti    17
2.5.  SVID analīze    18
3.  Tirgus izpēte    23
3.1.  Tirgus ietilpības novērtēšana    23
3.2.  Segmentēšana un mērķtirgu noteikšana    24
3.2.1.  Patērētāju segmentēšana    24
3.2.2.  Firmu un organizāciju segmentēšana    26
3.3.  Pircēju rīcības modelis    27
4.  Uzņēmuma veiksmes pamatojums    30
4.1.  Uzņēmuma “Veiksmes atslēga”    30
4.2.  Uzņēmuma stratēģiskā plānošana    31
4.2.1.  Misija    31
4.2.2.  Mērķi    31
4.2.3.  Stratēģija – GE modelis    31
5.  Uzņēmuma rīcības plāns 1 gadam    34
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    38
  LITERATŪRA    40
Extract

Ekonomiskie un politiskie apstākļi pasaulē spilgti ietekmē situāciju Latvijā, it īpaši tūrisma nozari. Parādās jaunie uzņēmējdarbību veicinošie faktori, piemēram, sakarībā ar Latvijas iestāšanos Eiropas Savienībā ir gaidāms potenciālo patērētāju skaita pieaugums. Vēl viens pozitīvi ietekmējošais faktors ir tas, ka pēdējo gadu laikā Latvija ieguva manāmo starptautisko nozīmi un atpazistamību, pateicoties aktīvai piedalīšanai pasaules mūzikas un sporta pasākumos. Pašlaik Latvijā izveidojas īpaši labvēlīga vide tūrisma nozares attīstībai, kas ir nosacīta ar esošas infrastruktūras pilnveidošanu, valdības atbalstu un tās interesi ienākošo tūristu skaita palielināšanu, Latvijas tūrismu nozares resursu un iespēju neierobežotību, pieprasījuma pieaugumu pēc tūrisma pakalpojumiem. Šie visi faktori norāda uz tēmas aktualitāti.

1. Uzņēmuma apraksts

Uzņēmuma nosaukums: SIA “Welcome Travel” (turpmāk SIA “WT”)

Uzņēmuma darbības definīcija: kultūras tūrisms ar rekreatīvā tūrisma elementiem.
Kultūras tūrisms - tūrisma veids, kura galvenais mērķis ir iepazīšanās ar kultūrvēsturisko mantojumu un ievērojamām vietām.[tūrisma likums]
Rekreatīvais tūrisms – tūrisma veida, kura mērķis ir atjaunot cilvēka fizisko un garīgo potenciālu, racionāli izmantojot dabiskos un mākslīgos atpūtas un atveseļošanās resursus.[tūrisma likums]

Uzņēmuma darbības būtība: SIA “WT” ir tūrisma operātors. Uzņēmums organizē tūrisma braucienus vietējiem iedzīvotājiem pa Latviju (vietējais tūrisms – domestic tourism) un pieņem ārzemju tūristus (ienākošais tūrisms – incoming tourism), piedāvājot viņiem mītni un organizējot ekskursijas pa Latviju.

Uzņēmuma atrāšana vieta: Vangaži.

Uzņēmuma darbības nodrošināšana: SIA “WT” ir ofiss Rīgas centrā (tuvākajā nākotnē ir ieplānots atvērt ofisus arī citās lielās Latvijas pilsētās), uz kurieni var griezties katrs cilvēks, kurš vēlas organizēt gan grupas, gan individuālus braucienus pa Latviju.
Lai nodrošinātu ienākošo tūrismu, SIA “WT” organizē kontaktus un noslēdz līgumus ar ārzemju tūrisma aģentūrām, kuras piedāvā apmēklēt Latviju, izmantojot SIA “WT” pakalpojumus. Sadarbība dod iespēju abpusēji gūt peļņu.…

Author's comment
Atlants