Evaluation:
Published: 10.11.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'Kvalitātes nodrošināšanas sistēmas izglītības iestādē', 1.
  • Research Papers 'Kvalitātes nodrošināšanas sistēmas izglītības iestādē', 2.
  • Research Papers 'Kvalitātes nodrošināšanas sistēmas izglītības iestādē', 3.
  • Research Papers 'Kvalitātes nodrošināšanas sistēmas izglītības iestādē', 4.
  • Research Papers 'Kvalitātes nodrošināšanas sistēmas izglītības iestādē', 5.
  • Research Papers 'Kvalitātes nodrošināšanas sistēmas izglītības iestādē', 6.
Extract

Skolas kolektīva darbība, tā veiksmes lielā mērā ir atkarīgas no tā, kas to vada - kāda ir skolas vadība (skolas direktors un viņa vietnieki), kāda ir viņu profesionālā kompetence, vai skolas vadības locekļi prot savstarpēji sadarboties, vai viņi prot kopīgi virzīt kolektīva attīstību.
Skolas direktors ir skolas kolektīva vadītājs un ir atbildīgs par skolas darba organizāciju un tā rezultātiem. Viņa galvenajai funkcijai būtu jābūt vadīt skolu, rosināt pedagoģisko kolektīvu radošam darbam. Latvijas izglītības sistēmas izveide no katras skolas vadītāja prasa lielu mērķtiecību Būtībā personības prasības ir nepieciešamas ne tikai skolas vadības pārstāvim, bet arī klases audzinātājam, jo viņš arī ir savas klases skolēnu vadītājs.
Ļoti svarīgs skolas vadības uzdevums ir veidot, nostiprināt, attīstīt un saliedēt savas skolas pedagogu kolektīvu. Saliedējot skolotāju kolektīvu darbam, maksimāli tiek atraisīts katra skolotāja didaktiskais un audzinošais potenciāls.…

Author's comment
Atlants