Author:
Evaluation:
Published: 27.12.2022.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
2021 - 2025 years
  • Presentations 'Viesnīcas "Hotel Jūrmala SPA" klientu un mērķa tirgus raksturojums', 1.
  • Presentations 'Viesnīcas "Hotel Jūrmala SPA" klientu un mērķa tirgus raksturojums', 2.
  • Presentations 'Viesnīcas "Hotel Jūrmala SPA" klientu un mērķa tirgus raksturojums', 3.
  • Presentations 'Viesnīcas "Hotel Jūrmala SPA" klientu un mērķa tirgus raksturojums', 4.
  • Presentations 'Viesnīcas "Hotel Jūrmala SPA" klientu un mērķa tirgus raksturojums', 5.
  • Presentations 'Viesnīcas "Hotel Jūrmala SPA" klientu un mērķa tirgus raksturojums', 6.
  • Presentations 'Viesnīcas "Hotel Jūrmala SPA" klientu un mērķa tirgus raksturojums', 7.
  • Presentations 'Viesnīcas "Hotel Jūrmala SPA" klientu un mērķa tirgus raksturojums', 8.
Extract

Viesnīcas mērķa tirgus noteikšana ir viens no efektīvākajiem veidiem, kā attīstīt viesnīcas darbību.
Jebkurā gadījumā katrai viesnīcai ir jāsaskaņo savi mārketinga un pārdošanas pasākumi, ja tā vēlas piesaistīt vairāk šādu vēlamo klientu segmentus.…

Author's comment
Atlants