Author:
Evaluation:
Published: 01.04.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
  • Summaries, Notes 'Pārdošanas vadība', 1.
  • Summaries, Notes 'Pārdošanas vadība', 2.
  • Summaries, Notes 'Pārdošanas vadība', 3.
Extract

Veidot veiksmīgu tirdzniecības attiecības, identificēt un apmeklēt divas pirmās nepieciešamības preces, kuras ir tirdzniecības pārstāvi. Šie ir izredzes psiholoģisko vajadzībām intelektuālais bažas par to, kas padara viņu laimīgs; kā arī potenciālo klientu mērķa vai biznesa vajadzībām produktu, materiāli, iekārtas, kas saistītas ar profesiju, veids, kā dzīvē vai vaļaspriekiem.
Pārdošanas vadības lietas, kas jāņem vērā ir: pārdošanas procesu labās šķirnes atbilstu darba tirgus un vērtību piegādi patērētājiem; psiholoģiskā novērtējuma rotē ap izpratni un pētot uzņēmumu un patērētāju vajadzībām; Pre-Approach plānošanas un izpētes izpratni maksimālā vērtība perspektīvas un radot nodošanu; atklāšanas tehnoloģijas biznesa pārliecību, izveido ticamību un iegūstot procentus; un stratēģijas attīstību ilgtermiņa un īstermiņa pārdošanas ciklu.

Atlants