Author:
Evaluation:
Published: 26.09.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Presentations 'Patērētāju uzvedības modelis internetpakalpojumu tirgū', 1.
  • Presentations 'Patērētāju uzvedības modelis internetpakalpojumu tirgū', 2.
  • Presentations 'Patērētāju uzvedības modelis internetpakalpojumu tirgū', 3.
  • Presentations 'Patērētāju uzvedības modelis internetpakalpojumu tirgū', 4.
  • Presentations 'Patērētāju uzvedības modelis internetpakalpojumu tirgū', 5.
  • Presentations 'Patērētāju uzvedības modelis internetpakalpojumu tirgū', 6.
  • Presentations 'Patērētāju uzvedības modelis internetpakalpojumu tirgū', 7.
  • Presentations 'Patērētāju uzvedības modelis internetpakalpojumu tirgū', 8.
  • Presentations 'Patērētāju uzvedības modelis internetpakalpojumu tirgū', 9.
  • Presentations 'Patērētāju uzvedības modelis internetpakalpojumu tirgū', 10.
  • Presentations 'Patērētāju uzvedības modelis internetpakalpojumu tirgū', 11.
  • Presentations 'Patērētāju uzvedības modelis internetpakalpojumu tirgū', 12.
  • Presentations 'Patērētāju uzvedības modelis internetpakalpojumu tirgū', 13.
  • Presentations 'Patērētāju uzvedības modelis internetpakalpojumu tirgū', 14.
  • Presentations 'Patērētāju uzvedības modelis internetpakalpojumu tirgū', 15.
  • Presentations 'Patērētāju uzvedības modelis internetpakalpojumu tirgū', 16.
  • Presentations 'Patērētāju uzvedības modelis internetpakalpojumu tirgū', 17.
  • Presentations 'Patērētāju uzvedības modelis internetpakalpojumu tirgū', 18.
  • Presentations 'Patērētāju uzvedības modelis internetpakalpojumu tirgū', 19.
  • Presentations 'Patērētāju uzvedības modelis internetpakalpojumu tirgū', 20.
  • Presentations 'Patērētāju uzvedības modelis internetpakalpojumu tirgū', 21.
  • Presentations 'Patērētāju uzvedības modelis internetpakalpojumu tirgū', 22.
  • Presentations 'Patērētāju uzvedības modelis internetpakalpojumu tirgū', 23.
  • Presentations 'Patērētāju uzvedības modelis internetpakalpojumu tirgū', 24.
  • Presentations 'Patērētāju uzvedības modelis internetpakalpojumu tirgū', 25.
Extract

Internetpakalpojumu tirgus vispārējais raksturojums.
Internets ir publiski pieejama vispasaules savstarpēji saslēgtu datortīklu sistēma, kas pārsūta datus ar pakešu komutācijas palīdzību, izmantojot standartizētu Intertīkla Protokolu (IP) un daudzus citus protokolus. Tas ir veidots no tūkstošiem mazāku komerciālu, akadēmisku un valdību tīklu. Tas ietver dažādu informāciju un servisus, tādus, kā elektroniskais pasts, tiešsaites tērzēšana un cieši saistītās tīmekļa lappuses un citus Globālā tīmekļa dokumentus. Tādejādi aizvien biežāk tiek slēgti līgumi ar Internetpakalpoju sniedzējiem. Ar to tiek skaidrots arī peļņas pieaugums.
Zinātnes ziņās ir aprakstīts: Internets pārspēj laikrakstus un žurnālus kā Eiropā galvenais ziņu un rakstu avots, liecina pētījums.Vidēji eiropieši internetā 2006.gadā pavadīja četras stundas nedēļā, taču avīzes un žurnālus lasīja tikai 3 stundas nedēļā. 2003.gadā tās bija tikai 2 stundas internetā nedēļā. Ar katru gadu palielinās internetā pavadītais laiks nedēļā.
Seši no septiņiem uzņēmumiem savā uzņēmējdarbībā lieto datoru.
2005.gada sākumā 86% komersantu lietoja datorus. Savukārt komersantu grupās ar darbinieku skaitu 50-249 un 250 un vairāk šīs rādītājs ir daudz augstāks: datoru lietojošo komersantu īpatsvars ir attiecīgi 98% un 99%. Visvairāk datorus lietoja komersanti, kuru darbības veids ir saistīts ar operācijām ar nekustamo īpašumu, nomu un citu komercdarbību, kā arī komersanti, kas nodarbojas ar pakalpojumu sniegšanu viesnīcās, restorānos un pārējos izklaides darbībās veidos (piem., atpūta, kultūra, sports).

Author's comment
Atlants