-
Vadīšanas funkciju analīze uzņēmumā "Bio2You"
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 3 | |
VADĪŠANAS TEORĒTISKIE ASPEKTI | 5 | |
1.1. | Vadīšana un tās funkcijas | 5 |
1.2. | Plānošanas funkcija | 6 |
1.3. | Organizēšanas funkcija | 7 |
1.5. | Koordinēšanas funkcija | 9 |
1.6. | Kontroles funkcija | 9 |
2. | SIA „BIO2YOU” RAKSTUROJUMS | 10 |
2.1. | Uzņēmuma darbības virziens, misija, vīzija, uzdevumi | 10 |
2.2. | Uzņēmuma tiesiskā bāze | 12 |
2.3. | Kosmētikas nozare | 13 |
3. | VADĪŠANU FUNKCIJU ANALĪZE UN ATTĪSTĪBAS STRATĒĢIJA SIA „BIO2YOU” | 14 |
3.1. | SIA „BIO2YOU” plānošana | 14 |
3.2. | “BIO2YOU” organizēšana un koordinēšana | 18 |
3.4. | SIA „BIO2YOU” motivēšanas paņēmieni | 20 |
3.4. | “BIO2YOU” kontroles paņēmieni | 21 |
Secinājumi | 23 | |
Izmantotā literatūra | 24 |
Secinājumi
1. Ir dažādas teorijas, par to cik un kādas ir vadības funkcijas, bet lielākoties autori tās definē līdzīgi vai vienādi. Tātad galvenās piecas vadības funkcijas ir – plānošana, organizēšana, koordinēšana, motivēšana un kontrole.
2. SIA “BIO2YOU” ir augošs uzņēmums,kas turpina iekarot savu vietu Latvijas un Eiropas kosmētikas nozares tirgū. Uzņēmums strādā ar peļņu un turpina augt. Nākamajos 2 gados uzņēmuma plānos ir atvērt vēl divus veikalus Latvijā.
3. Uzņēmums izpilda gandrīz visas vadības funkcijas. Sevišķu uzmanību uzņēmums ir pievērsis kontroles un motivācijas funkcijām. Takā uzņēmums nav liels, saprotams, ka maza uzmanība ir pievērsta arī koordinācijas funkcijai. Darba autore uzskata,ka uzņēmumam ir jāturpina arvien jaunu produktu virzīšana tirgū,lai apgūtu jaunas tirgus nišas.
4. Uzņēmumā veiksmīgi darbojas darbinieku motivēšanas sistēma,kā arī kontroles sistēma. Darbinieki ir apmierināti ar darbu,atalgojumu un apstākļie,kā arī uzņēmumā ir labas attiecības starp vadību un darbiniekiem.
…
IEVADS 3 VADĪŠANAS TEORĒTISKIE ASPEKTI 5 1.1 Vadīšana un tās funkcijas 5 1.2 Plānošanas funkcija 6 1.3 Organizēšanas funkcija 7 1.5 Koordinēšanas funkcija 9 1.6 Kontroles funkcija 9 2. SIA „BIO2YOU” RAKSTUROJUMS 10 2.1 Uzņēmuma darbības virziens, misija, vīzija, uzdevumi 10 2.2 Uzņēmuma tiesiskā bāze 12 2.3. Kosmētikas nozare 13 3.VADĪŠANU FUNKCIJU ANALĪZE UN ATTĪSTĪBAS STRATĒĢIJA SIA „BIO2YOU” 14 3.1 SIA „BIO2YOU” plānošana 14 3.2 “BIO2YOU” organizēšana un koordinēšana 18 3.4 SIA „BIO2YOU” motivēšanas paņēmieni 20 3.4. “BIO2YOU” kontroles paņēmieni 21 Secinājumi 23 Izmantotā literatūra 24
